تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۰۳۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هماهنگی‌ها بر تثبیت قیمت نان در حال انجام است
استاندار خوزستان گفت: در رابطه با بحث تضمین قیمت نان و تثبیت در این زمینه و انجام ذخایر لازم در انبارهای استان هماهنگی‌ها انجام شده و تصمیمات لازم نیز در این راستا اتخاذ شده است.
  غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه برای سومین بار در سال جاری و در رابطه با بحث‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مواردی از جمله هماهنگی بین دستگاه‌های متولی این امر و رصد مشکلات استان را درنظر داریم تا اگر نیاز به تمهیداتی در راستای کاهش مشکلات مردم بود توافق شود.

استاندار خوزستان ضمن تاکید بر برخورد و مبارزه با ورود کالاهای ممنوعه و قاچاق عنوان کرد: هماهنگی‌هایی در این راستا در شورا در حال انجام است و تعزیرات نیز در این مدت فعالیت خوبی داشته است.

وی افزود: عمده پرونده‌ها توسط تعزیرات تعیین تکلیف شده است و تعداد پرونده‌هایی که در حال حاضر در دست بررسی است به حداقل رسیده که نشان از فعالیت این اداره‌کل دارد.

شریعتی بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم در جهت تسهیل شرایط و بهبود معیشت و کاهش زدوخوردهای مالی که باعث رونق در استان شود شورای هماهنگی تعزیرات حکومتی کمک‌های خود را انجام دهد.

وی افزود: در رابطه با بحث تضمین نان و تثبیت در این زمینه و انجام ذخایر لازم در انبارهای استان هماهنگی‌ها انجام شده و تصمیمات لازم نیز در این راستا اتخاذ شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار