تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۲۰۳۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: جان بازیکنان را فدای سه امتیاز نکنیم
  سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت:  درست نیست که برای کسب سه امتیاز، با بازی دادن به بازیکنان کرونایی جان انسان‌ها را به خطر بیاندازیم.

 مهدی تارتار یکشنبه شب پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری آنلاین اظهار داشت: امشب جای هواداران در ورزشگاه خالی بود  اما بازیکنان ما به خاطر شادی دل هوادارانی که در خانه پای تلویزیون بودند یا اطراف ورزشگاه حضور داشتند از جان مایه گذاشته و پیروز میدان شدند.

وی با بیان اینکه اگر در نیمه اول موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کردیم، اواخر بازی دچار استرس نمی‌شدیم گفت: وقتی اختلاف یک گل باشد، همیشه کار برای تیمی که جلو است سخت خواهد بود از طرفی روحیه رسیدن به گل مساوی برای تیمی که عقب است ایجاد می‌شود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ضمن تقدیم این برد به هواداران تیمش گفت: ماشین سازی جزو تیم های خوب لیگ است و بازی کردن مقابل آن کار دشواری است اما در کل به هدفمان رسیدیم.
 
وی بیان کرد: بهترین تصمیم هم برای اجرای عدالت برگزاری مسابقات بود اما باید در نظر داشت که جان انسان‌ها در خطر است.

وی افزود: وقتی در هر تیمی پنج بازیکن بیشتر یا کمتر به این بیماری مبتلا می‌شوند و با بازیکنان دیگر در ارتباط هستند، احتمال ابتلای دیگران هم وجود دارد. البته باید از برخی مربیان هم گلایه کنم که نباید به خاطر نتیجه همه چیز را زیر پا بگذارند. 

تارتار ادامه داد: اگر بازیکنی در تیم ما کرونا دارد، نباید به دلیل مهم بودن بازی از او استفاده کرد. نباید روح جوانمردی را در فوتبال بکشیم و انتظار دارم هر تیمی که بازیکن مبتلا به ویروس کشنده کرونا دارد، اعلام کند تا سلامت سایر بازیکنان هم به خطر نیافتد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی با برتری یک بر صفر نفت به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار