تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۲۰۳۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز
  بازی تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بدون تماشاگر و در سکوت ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد.

 مسابقه ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱ یکشنبه شب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

تیم نفت مسجدسلیمان که در این فصل تاکنون تنها سه شکست داشته و با پنج برد و ۱۴ تساوی در مکان هشتم قرار داشت در دیدار برابر ماشین سازی انگیزه زیادی برای برتری داشت تا شرایط خود را بهتر کند، اما در آن طرف شاگردان مهاجری که می‌خواستند به روند ضعیفشان پایان دهند در این دیدار به دنبال سه امتیاز بودند تا جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

در این دیدار احمد گوهری، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، صادق صادقی بابااحمدی، حسین ابراهیمی، سجاد جعفری، مهدی زبیدی و میرهادی میرجوان برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین حامد لک، مسیح زاهدی، ادواردو دوسانتوس، مصطفی سالاری، عزیز معبودی، میلاد نوری، شاهین ثاقبی، قائم اسلامی‌خواه، فرید بهزادی‌کریمی، محمد قادری و علی آل‌کثیر ترکیب ماشین سازی را در این دیدار تشکیل می دادند.

در حالی که بازی های این هفته بدون تماشاگر بود تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند.

داور ۲ دقیقه زودتر از زمان اعلام شده سوت آغاز بازی را به صدا درآورد. 

به دلیل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند.

ناظر مسابقه به همراه افسران فدراسیون پزشکی ورزشی قبل از شروع مسابقه با ماسک و دستکش های مخصوص از وضعیت ورزشگاه بازدید کردند.

میثم نقی‌زاده از نفت مسجدسلیمان و شاهین توکلی و بابک مرادی از ماشین‌سازی، بازیکنان محروم این مسابقه بودند.

داور در دقایق ۳۰ و ۷۵، بازی رابه مدت ۲ دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان به سمت کادر فنی رفته و استراحت کنند.

اسکوربورد ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان از ابتدا تا انتهای بازی خاموش بود.

شاگردان تارتار در این فصل نشان دادند که بسیار دشوار به حریفان خود می‌بازند. این تیم خوزستانی بعد از سپاهان کمترین شکست این فصل را دارد. 

فردین عابدی بازیکن ماشین سازی با یکی از عکاسان مستقر در ورزشگاه درگیر شد که با میانجی‌گری دیگر بازیکنان خاتمه یافت.

در دقیقه ۳۹ بازی هادی میرجوان از سانتر مهدی زبیدی به خوبی استفاده کرد و دروازه ماشین سازی را باز کرد تا مهدی تارتار نفس راحتی بکشد.

تعدادی از خبرنگاران برای پوشش خبری قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد.

سنگریان تیم ماشین سازی در بسیاری از دقایق بازی بارها در خطاب به بازیکنان خود و تیم داوری از الفاظ ناشایست استفاده کرد اما از سوی داور جریمه نشد.

در این دیدار حامد نورمحمدی و احمد گوهری از تیم نفت مسجدسلیمان کارت زرد دریافت کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی یکشنبه شب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که با برتری یک بر صفر نفتی ها به پایان رسید.
 
تیم نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی با این تساوی به ترتیب ۳۲ و ۲۴ امتیازی شده و در مکان های هشتم و دهم رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار