تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۰۳۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان ترسی نداریم
 مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: هیچ موقع از حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان ترسی نداشتیم ولی سلامتی بازیکنان در شرایط کنونی برای ما مهمترین مساله است.

سیدسالار محمدنیا با اشاره به اینکه مجوزی برای فعالیت از سوی شرکت ملی نفت نداریم اظهار داشت: طبق دستورالعمل وزارت نفت هر گونه فعالیت در ورزش همگانی و قهرمانی ممنوع است و ما چون جز شرکت های تابعه وزارت نفت هستیم باید طبق دستورالعمل عمل کنیم و این موضوع را به سازمان لیگ اعلام کردیم .

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه وضعیت شیوع بیماری در خوزستان، مشهد، کرمان و تهران در حالت قرمز قرار داشته، نمی دانیم سازمان لیگ چطور می‌خواهد مسابقات را در این مناطق برگزار کند. در جلسه ای که چندی پیش با حضور نماینده باشگاه ها در سازمان لیگ برگزار شد قرار بود تا زمان بهبود شرایط در این چهار نقطه، مسابقات برگزار نشود حال که وضعیت چهار استان قرمز است می خواهند مسابقات را برگزار کنند.

امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان در خوزستان وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری عنوان کرد: با توجه به شرایط خوزستان و شیوع بیماری کرونا در این استان، امکان برگزاری مسابقات فوتسال بانوان در خوزستان وجود ندارد.

وی گفت: با بیان اینکه احتمال تعویق دوباره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان وجود دارد گفت: قطعا در شرایط کنونی سلامتی بازیکنان به خطر می افتد. الان در لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌هایی مثل فولاد و استقلال با آن همه امکاناتی که دارند چندین بازیکنشان به کرونا مبتلا شده اند لذا نباید به خاطر یک مسابقه جان ورزشکاران را به خطر بیندازیم.

محمدنیا خطاب به مسئولان سازمان لیگ گفت: اگر آنها می توانند مجوز لازم برای فعالیت تیممان را از وزارت نفت بگیرند در صورت سفید شدن وضعیت، هیچ مشکلی برای ادامه مسابقات نداریم.

وی در پایان افزود: متاسفانه برخی از سایت ها اعلام می کنند که باشگاه ملی حفاری از کرونا ترسیده و نمی‌خواهد بازی کند در صورتی که اینگونه نیست، ما زیرمجموعه وزارت نفت و تابع دستورات هستیم و از چیزی نمی‌ترسیم اما اولویت ما سلامتی ورزشکاران است.

به گزارش ایرنا سازمان لیگ، برنامه مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف فوتسال بانوان را اعلام کرد که تیم ملی حفاری باید از ساعت ۱۱ روز جمعه سوم مردادماه پذیرای تیم سایپا در اهواز باشد.

تیم ملی حفاری در مرحله مقدماتی این رقابت ها در رده نخست جدول رده بندی قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار