تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۰۳۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه نفت مسجدسلیمان
  مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه نفت مسجدسلیمان به طور کامل انجام می شود در غیر این صورت مجوز برگزاری بازی را به ما نمی‌دادند.

مهران نصیریان دوست اظهار داشت: اگر پروتکلهای بهداشتی در ورزشگاه ها انجام نشود اجازه میزبانی به تیمی را نمی دهند از طرفی افسر سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان مسابقات حضور دارند و از نزدیک مسائل بهداشتی را کنترل می‌کنند تا مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید.

وی با بیان اینکه هنوز تونل ضدعفونی کننده در ورزشگاه مسجدسلیمان نصب نشده است گفت: در ورزشگاه بوشهر نیز تونل ضدعفونی کننده وجود نداشت، اما تمام نقاط ورزشگاه به ویژه توپهای مسابقه بارها ضدعفونی شدند که جا دارد از میزبانی خوب تیم شاهین بوشهر تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تمام بازیکنان تیم در سلامت کامل هستند گفت: خوشبختانه تمام کادر تیم پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند و جواب تست کرونا همه بازیکنان و اعضای تیم منفی بود.

وی با بیان اینکه در سفر به بوشهر در بحث پرواز با مشکل مواجه بودیم افزود: متاسفانه در هواپیما همه بازیکنان و دیگر اعضای تیم در کنار یکدیگر نشسته بودند و فاصله اجتماعی رعایت نشد لذا باید فکری برای این موضوع کرد. در بحث اسکان و رفتن به ورزشگاه مشکلی نداشتیم و تمام نکات بهداشتی به خوبی رعایت شد. خوشبختانه بعد از بازی با شاهین هیچ اتفاقی برای بازیکنان رخ نداد و آنها خود را برای بازی با ماشین سازی آماده می کنند.

نصیریان دوست در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری مسابقات در شرایط موجود اقدام درستی است گفت: بی شک سلامتی بازیکنان برای ما مهمترین مساله است اما اکنون که مسابقات در حالی برگزاری است باید نکات بهداشتی به خوبی رعایت شود.

وی گرفتن تست های متعدد از بازیکنان را امری حیاتی در ابتلا به این بیماری دانست و گفت: در صورت انجام این کار اگر فردی آلوده به کرونا باشد بلافاصله قرنطینه می شود تا این بیماری به دیگر بازیکنان منتقل نشود از طرفی رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت جدی در دستور کار باشگاه ها قرار گیرد تا آلودگی به حداقل برسد.

تقدیر از بازیکنان و کادر فنی تیم 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: قرار بود باقیمانده پولی که در حساب اداره کل بلوکه شده را دریافت کرده و حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم و در این خصوص نامه نگاری لازم را با وزارت ورزش انجام دادیم اما تا به امروز نتوانستیم این پول را دریافت کنیم. با کمک برخی از دوستان تاکنون باشگاه سر پا ایستاده است همچنین جا دارد از بازیکنان و کادر فنی تیم تشکر کنم.

وی عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم که حق و حقوق بازیکنان حفظ شود و رایزنی های خود را در این زمینه انجام می دهیم و انتظار داریم که مسئولان شهرستانی و استان ما را همراهی کنند.

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی پذیرای تیم ماشین سازی خواهد بود. نفتی ها در حال حاضر با کسب ۲۹ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی جای گرفته اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار