تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۲۰۳۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرهای اطراف اهواز مشکل جدی دارند / فاضلاب کارون معضلی اساسی است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرهای جدید اطراف اهواز مشکل جدی در بخش زیرساخت‌های دارند که قصد داریم آنها را اولویت‌بندی کنیم.

مجتبی یوسفی  اظهار کرد: وظیفه نمایندگان کار اجرایی نیست بلکه نظارت و پیگیری است. یکی از برنامه‌های ما در مجلس شورای اسلامی این است که از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده و آنها را شناسایی کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی در بخش زیرساخت‌های شهرستان‌های جدید اطراف اهواز افزود: برخی از شهرستان‌ها مانند حمیدیه، کارون و باوی از زیرساخت‌های ضعیفی برخوردار است که باید با نظارت و پیگیری پروژه‌ها، بهبود این وضعیت از دولتی‌ها خواسته شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضورش در میان مردم شهرستان کارون بیان کرد: امروز در بازدید از شهرستان کارون مشکلات که عمدتاً زیرساختی بودند، شناسایی شد و در جلسه‌ای که با حضور مدیران استان و شهرستانی برگزار شد راه‌حل بهبود بیان می‌شود.

یوسفی تصریح کرد: برای هرکدام از مشکلات باید برنامه زمان‌بندی برای مرتفع کردن آن داشته باشیم به خصوص در بحث فاضلاب شهرستان کارون که مشکل بسیار اساسی است.

وی عنوان کرد: امروز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان هم دعوت‌شده بود و مشکلات این بخش در شهرستان کارون با وی در میان گذاشته است تا بتواند مشکلات مردم را حل کند.

یوسفی عنوان کرد: قصد نداریم به مردم وعده و وعیدِ توخالی بدهیم بلکه قصد داریم با اولویت‌بندی مشکلات مردم، به ترتیب نسبت به حل آنها اقدام کنیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار