تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۲۰۳۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: تیم نفت مسجدسلیمان نباید به حال خود رها شود
  سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: شرکت ملی نفت ایران که متولی تیم نفت مسجدسلیمان است تا روزی که این تیم واگذار نشده باید از آن حمایت کرده و آن را به حال خود رها نکند.

  مهدی تارتار شنبه شب در نشست خبری مجازی پیش از بازی با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بعد از مدت ها می خواهیم در خانه بازی کنیم و میزبان هستیم اما متاسفانه نمی توانیم از وجود هوادارانمان بهره ببریم.

وی با بیان اینکه جای هواداران تیم در بازی فردا خالی است و بازی کردن بدون هوادار هیچ لذتی ندارد گفت: سعی می کنیم به خاطر شادی دل آنها با تمام وجود بازی کنیم هر چند کار سختی است. ماشین سازی در ضد حملات تیم بسیار خطرناکی است و باید با احتیاط حمله کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان افزود: آنها تغییر و تحولی روی نیمکت داشتند و با آمدن آقای مهاجری یک شوک بزرگ به این تیم وارد شده که این موضوع کارمان را سخت تر می کندو باید خیلی هوشیار باشیم تا پیروز میدان شویم امیدوارم با یک بازی خوب و حساب شده برنده بازی شویم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان شرایط خیلی بدی دارند لذا از مسئولان ذیربط انتظار داریم برای حل مشکل این تیم فکر اساسی کنند. در هفته گذشته کادر تیم مانع از تعطیلی تمرین شد  وگرنه بازیکنان قصد تمرین نداشتند. بازیکنان این تیم حدود پنج ماه است که هیچ دریافتی نداشته اند.

تارتار بیان کرد: اگر بازیکن روح مبارزه نداشته باشد هوادار هم نمی تواند شادی کند. ما امسال قطعا در لیگ می مانیم ولی برای سال های آینده باید برای این تیم بازیکن جذب شود. بهترین راه این است که حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود.

وی عنوان کرد: مدیریت باشگاه برای حل این مشکل در تلاش است. درست نیست شرکت ملی نفت ایران تیم را به امان خدا رها کند در حال حاضر انتظار داریم مسئولان وزارت نفت تیم خود را حمایت کنند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی از ساعت ۲۱ فردا یکشنبه شب در مسجدسلیمان برگزار می شود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار