تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۲۰۳۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۴ نفر از عاملان تیراندازی در شادگان دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی شادگان گفت: ۱۴ نفر از عاملان تیراندازی در یک مراسم ختم در شهرستان شادگان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ اسکندر جماشیانی شنبه شب اظهار داشت : درپی تیراندازی افرادی در مراسم فاتحه خوانی در شهرستان شادگان، دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در چند عملیات همزمان وهماهنگ مخفیگاه متهمان را در مناطقی از این شهرستان مورد بازرسی قرار دادند و ۱۴ نفر از عاملان تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان بابیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند،اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ قبضه اسلحه شکاری ، ۲ قبضه اسلحه جنگی ، سه تیغه خشاب ، ۲۵ عدد فشنگ جنگی و شکاری و مقدار  ۴۰۰گرم مواد مخدر کشف شد.

وی بابیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند تصریح کرد: پلیس وظیفه ذاتی خود می‌داند ضمن اعمال قانون با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد کند.

در پی فوت یکی از شیوخ شهرستان شادگان در هفته گذشته مجلس سوگواری وی با تیراندازی هوایی همراه بود که باعث ایجاد رعب و وحشت در این شهرستان شد .

پیش از این نیز مقامات انتظامی و امنیتی استان نسبت به عدم استفاده از سلاح و تیراندازی در مراسم عزاداری هشدار لازم را داده بودند .

رسم غلط تیراندازی در مجالس شادی و عزا در استان خوزستان در سالهای اخیر چندین کشته و مصدوم برجا گذاشته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار