تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۰۳۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازرسی از بازار و اماکن عمومی اندیمشک برای مقابله با کرونا افزایش یافت
 فرماندار اندیمشک با بیان اینکه کمبودها و نیازهای این شهرستان برای مقابله با بیماری کرونا پیگیری شده‌است گفت:بازرسی از بازار و اماکن عمومی اندیمشک برای مقابله با کرونا افزایش یافت.

به گزارش ایرنا پیمان جهانگیری عصر شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری افزود:با این وجود، همه نیازها ، مشکلات و مطالبات اندیمشک برای تثبیت وضعیت شیوع بیماری کرونا به مسئولان ذیربط استانی و کشوری منعکس شده است و در حال پیگیری است.

وی  اظهار کرد:در راستای حفظ سلامت شهروندان تدابیر لازم اجرا و بازرسی مستمر از اصناف ، مراکز و اماکن پرخطر افزایش یافته است.

فرماندار اندیمشک افزود:اثرگذاری اقدام مسئولان برای مقابله با شیوع کرونا منوط به مشارکت حداکثری شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک از سوی شهروندان افزود:در ابتدای شیوع بیماری محدودیت های جدی درشهرستان اندیمشک اجرا و از ورود خودروهای مسافر غیربومی نیز جلوگیری شد.

جهانگیری بیان کرد:در شرایط کنونی این محدودیت ها باید از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ و برای ابلاغ به استان و شهرستان ها ابلاغ شود.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد:برای ارائه خدمات بهتر به بیماران ، چهار تخت آی سی یو با تجهیزات کامل با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بیمارستان اندیمشک افزوده شد و کلیه کارکنان بهداشت و درمان با تلاش جهادی به مردم خدمت می کنند.

وی گفت:مهمترین نکته که شهروندان باید به آن توجه ویژه داشته باشند ، پرهیز از حضور در تجمع های پرخطر و مراسم عروسی و عزا است.

جهانگیری ضمن توصیه اکید به مردم ، از آنها خواست با همدلی و تلاش مضاعف برای مهار بیماری در شهرستان و رسیدن به وضعیت مطلوب و پایدار همکاری کنند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون امروز شنبه ۱۴ تیرماه تعداد ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار