تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۲۰۳۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنجمین روز آتش‌سوزی در سایت پسماند "صفیره" اهواز
 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ادامه آتش‌سوزی در سایت دفن پسماند صفیره، گفت: به دلیل حجم بالای زباله، عدم امکان دسترسی، گرمای زیاد و همچنین وزش باد، خاکسترهای باقی‌مانده مجددا شعله‌ور می‌شوند.

ابراهیم قنبری  با اشاره به ادامه حریق در سایت دفن پسماند صفیره از پنج روز پیش تاکنون، اظهار کرد: در این مدت نیروهای آتش‌نشانی در سه شیفت و هر شیفت با سه خودرو و ۱۵ نیرو، عملیات اطفای حریق را انجام داده‌اند و همچنان در حال انجام عملیات هستند.

وی افزود: به دلیل حجم بالای زباله، عدم امکان دسترسی، گرمای زیاد و همچنین وزش باد، خاکسترهای باقی‌مانده مجددا شعله‌ور می‌شوند اما همه تلاش ما بر این است که در سریع‌ترین زمان ممکن حریق مهار شود.

قنبری با بیان اینکه طبق گفته مدیرعامل سازمان پسماند، این حریق عمدی بوده است، گفت: برداشت من این است که علاوه بر عامل انسانی، گرمای زیاد، حجم بالای زباله، وجود زباله‌های شیشه‌ای و مواد اسپری‌های خوشبوکننده در این گرما، در گسترش حریق تاثیرگذار هستند.

وی با اشاره به آلودگی در سایت صفیره در پی انتشار دود ناشی از این آتش‌سوزی، بیان کرد: به دلیل آلودگی زیاد، چهار نفر از نیروهای آتش‌نشانی با مشکل تنفسی مواجه شدند.



مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار