تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۰۳۱۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهارتخت جدید ICU به بیمارستان اندیمشک اضافه شد
 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: چهار تخت جدید آی سی یو با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش بیماران برای خدمات رسانی بهتر ، به تختهای بیمارستانی این شهرستان اضافه شد.

عبدالرحمن روحانی  افزود:با اضافه شدن این چهار تخت با تجهیزات کامل شامل تشک مواج، مانیتور حیاتی و ونتیلاتور،تعداد تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان  به ۹ تخت افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: اگرچه افزایش امکانات و تجهیزات می تواند کمک شایانی به بیماران حاد تنفسی داشته باشد، اما همه باید تلاش کنند در معرض این ویروس قرار نگیرند و  به بیمارستان نیاز پیدا نکنند.

روحانی بیان کرد:با تلاش مسئولین شهرستان اندیمشک تدابیر سختگیرانه و برنامه ریزی برای مقابله با کرونا اجرا می شود ضمن اینکه برای نتیجه بخش بودن این اقدام‌ها نیازمند مشارکت حداکثری شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

وی گفت:جلسه کمیته علمی بیماری کرونا نیز با حضور جمعی از متخصصین و مسئولین استانی کمیته علمی بیماری کرونا در شهرستان برگزار شده و وضعیت موجود مورد بررسی قرار گرفت براین اساس از مردم می خواهیم همچنان خواست در همه ترددهای خود از ماسک استفاده کنند.

به گزارش ایرنا وضعیت ۱۲ شهر استان خوزستان از جمله اندیمشک قرمز اعلام شده است.

با توجه به آخرین بررسی‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص شیوع بیماری کرونا در استان، شهرهای دزفول، آبادان، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، امیدیه، اندیمشک، ماهشهر، مسجدسلیمان، هندیجان و گتوند در وضعیت قرمز، شهرهای اهواز، بهبهان، حمیدیه و خرمشهر در وضعیت نارنجی و شهرهای آغاجاری، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، لالی، هفتکل و هویزه در وضعیت زرد قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار