تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۰۲۹۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایده‌های جدید نکونام در فاز حمله، موفقیت فولاد را رقم زده است
 یک پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: مهمترین موردی که به فولاد برای بهتر شدن کمک کرد، تغییر دیدگاه و سبک بازی تیم بود و این تغییر سبک در فاز تهاجمی برای این تیم موثر واقع شد و منجر به کسب نتایج خوب شد؛ به نظرم موفقیت فولاد در نیم‌فصل دوم به خاطر ایده‌های جدید نکونام در فاز حمله بود.

داریوش یزدی در خصوص وضعیت خوب این روزهای تیم فولاد در لیگ برتر، با تبریک به مجموعه این تیم و هواداران فولاد، اظهارکرد: خوشبختانه فولاد در نیم فصل دوم، بازیکنان خوبی از جمله پاتوسی و احمدزاده را به تیم اضافه کرد، ضمن این که بازیکنان جوان خوزستانی تیم از جمله صابر و سعادت حردانی و مجتبی نجاریان نیز خوب کار می‌کنند و در مجموع تغییرات در فولاد از نظر بازیکن و شیوه کار مثبت بود و به این تیم کمک کرد.

وی بیان کرد: قبلا هم گفته بودم اگر دیدگاه فولاد تنها کار به صورت دفاعی باشد، این شیوه نمی‌تواند برای این تیم باتوجه به سابقه‌اش در فوتبال ایران تاثیرگذار باشد. من از همان ابتدا تاکید داشتم که شیوه کار نکونام باید تغییر کند و این تیم باید در فاز تهاجمی نیز تنوع برنامه داشته باشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مهمترین موردی که به فولاد برای بهتر شدن کمک کرد، تغییر دیدگاه و سبک بازی تیم بود و این تغییر سبک در فاز تهاجمی برای این تیم موثر واقع شد و همین منجر به کسب نتایج خوب شد. به نظرم موفقیت فولاد در نیم فصل دوم به خاطر ایده‌های جدید نکونام در فاز حمله بود. به هر حال فولاد هر چه پیش رفت، ضمن حفظ تمرکز در خط دفاع خود، در فاز تهاجمی برنامه‌های بهتری ارائه داد.

وی بیان کرد: نکونام توانست تفکر بردن را به بازیکنان و تیمش القا کند و خود نکونام در دورانی که فوتبال بازی می‌کرد نیز یک فوتبالیست خوب بود و از نظر رهبری در زمین، همیشه خوب عمل می‌کرد و وقتی وارد عرصه مربیگری هم شد، توانست همین نقش رهبری را حفظ کند و همین مهم نیز به او در مدیریت تیم فولاد کمک کرده است.

یزدی تاکید کرد: قطعا هنوز از فولاد انتظارات بیشتری می‌رود و با ساختار منظم و مجهزی که مجموعه فولاد دارد، می‌تواند این نوید را بدهد که فولاد در صورت خوب مدیریت شدن در آینده نیز می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.

وی در ادامه نیز با یک توصیه به سعید آذری گفت: او توجه زیادی به رسانه‌ها دارد و بودن در رسانه‌ها امکان دارد باعث شود آذری کمی تمرکز خود را در مورد مسایل فولاد از دست بدهد. این یک موضوع نگران‌کننده است و امیدوارم آذری کار خود را با تمرکز بیشتری انجام دهد.

این مربی فوتبال خوزستان در خصوص تغییر در هیات مدیره باشگاه فولاد نیز عنوان کرد: اکنون مجموعه آقای آذری آن چیزی است که می‌خواستند، یعنی آن نفراتی را که می‌خواستند، در مجموعه هیات مدیره جای دادند و دیگر هیچ جای بهانه‌ای برای اینکه تیم فولاد آن روندی را که می‌خواهد داشته باشد، نیست. نگرانی من این است که افرادی که در خوزستان و شایسته هستند، اکنون در مجموعه فولاد، رنگی ندارد و فقط می‌توانم بگویم برای خوزستان متاسفم. قطعا دلسوزی یک خوزستانی برای خوزستان بیشتر خواهد بود ولی امیدوارم این دوستان فعلی در باشگاه، این‌قدر خوب، سالم و صادق کار کنند که این ابهامات را برطرف کنند.

وی در پایان نیز گفت: من فکر می‌کنم، فولاد اگر بتواند همین جایگاه سومی را هم حفظ کند برای این فصل یک موفقیت است اما باید خیز خود را برای فصل آینده بردارد و برای سکوی قهرمانی قدم بردارد. قطعا باید مجددا برای فولاد، قهرمانی رقم بخورد و اگر کار درست انجام شود، این مهم محقق خواهد شد زیرا فولاد از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، بهترین مجموعه فوتبالی خوزستان و ایران است و در خاورمیانه نیز حرف برای گفتن دارد. پس وقتی این شرایط مهیا است، دسترسی به قهرمانی هم باید جزو اهداف باشگاه فولاد باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار