تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۰۲۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴۷ سارق حرفه‌ای با ۱۰۸ فقره سرقت در اهواز دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۴۷ سارق حرفه‌ای با ۱۰۸ فقره سرقت طی سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند  اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، به مدت سه روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران انتظامی با اقدام‌های تخصصی و اطلاعاتی ،۴۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، هشت خرده‌فروش مواد مخدر، سه عامل تیراندازی و هشت نفر دارنده سلاح غیرمجاز را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دالوند در ادامه بیان کرد: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح، یک هزار و ۹۸۷ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و تعداد ۶۴ قبضه سلاح غیرمجاز (سه قبضه سلاح جنگی و ۶۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه یک هزار و ۵۹۰ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در اجرای این طرح ۴۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تعداد ۱۴ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند.

دالوند در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار