تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۲۰۲۹۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: دروازه بان ما مستحق اخراج بود
 سرمربی تیم فولاد گفت: دروازه بان ما در آن صحنه اشتباه کرد و قطعا با او برخورد خواهیم کرد.

جواد نکونام دوشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی در نشست خبری اظهار داشت: به مجموعه باشگاه فولاد و هوادارانمان که جای آنها خالی بود تبریک می گویم، ما در هر بازی به عشق هواداران بازی می کنیم و برای آنها می جنگیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش روز خوبی را پشت سر گذاشتند گفت: بعد از یک بازی سنگین مقابل استقلال نیاز بود که پیروز بازی شویم تا جایگاه فعلی خود را در جدول حفظ و ارتقا دهیم.

وی گفت: بازیکنانمان واقعا کار بزرگی کردند و به خاطر زحماتشان از آنها تشکر می کنم.

سرمربی فولاد ادامه داد: ما می دانستیم ماشین سازی در اهواز بسته بازی می کند و بازی سختی داریم؛  در اول بازی نظم دفاعی خوبی نداشتیم و بدموقع گل خوردیم که این موضوع شرایط را برای ماسخت کرد. ولی در ادامه توانستیم به گل برسیم و حتی می توانستیم با اختلاف گل های بیشتر پیروز میدان شویم.

وی با اشاره به اینکه با یک اشتباه بچه گانه ۱۰ دقیقه آخر بازی تحت فشار قرار گرفتیم افزود: اگر شرایط عادی بازی طی می شد قطعا ما باید راحت تر فوتبال بازی می کردیم و می بردیم. وی گفت: ما هیچ موقعیتی به ماشین سازی ندادیم  ولی برعکس بازیکنانمان موقعیت زیادی ایجاد کردند این در حالی است که آنها ۱۱ نفره دفاع می کردند و بردن این تیم بسیار سخت بود.

وس گفت:  اشتباه شهاب گردان محرژ بود او اصلا نباید این کار را انجام می دادو قطعا با او برخورد می کنیم  چرا که  باعث شد تیم ما ۱۰ نفره شود و تحت فشار قرار گیرد. 

نکونام در خصوص اخراج گردان گفت: داور کارش را درست انجام داد و گردان نباید این اشتباه بچه گانه را انجام می داد اما مهمتر اینکه گلر حریف بارها وقت تلف کرد و داور حتی یک کارت زرد به او نشان نداد.

وی در خصوص عدم حضور فرزاد جعفری در ترکیب تیم گفت: جعفری متاسفانه کرونا دارد و ۲ بازی در لیست تیم قرار نگرفت.

وی گفت متاسفانه این لیگ به یک  معضل برای تمام فوتبال ایران  تبدیل شده است اما با این وجود ما کارمان را انجام می دهیم.

دیدار تیم های فولاد و ماشین سازی با برتری ۲ بر یک به نفع  فولاد به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار