تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۲۰۲۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه های دیدار ۲ تیم فولاد و ماشین سازی
 دیدار تیم های فولاد و ماشین سازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاههای ایران در اهواز برگزار شد که این نتیجه با نتیجه ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

 فولادی ها در این هفته از رقابت ها به مصاف ماشین سازی رفتند تا روند بردهای خود را ادامه داده و در کورس کسب سهمیه آسیایی بمانند اما در سوی مقابل تیم ماشین سازی که در میانه جدول قرار دارند به دنبال کسب امتیاز از این دیدار بود.

قضاوت این دیدار بر عهده سید رضا مهدوی بود که امیررضا آشورماهانی و حمید سبحانی او را در امر قضاوت همراهی کردند  همچنین این بازی بدون حضور تماشاگر و خبرنگار انجام شد.

در این دیدار شهاب گردان، موسی کولی‌بالی، عارف آغاسی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، محمدزبیر نیک نفس، عباس بوعذار، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد و لوسیانو پریرا براط فولاد به میدان رفتند.

همچنین، حامد لک، مسیح زاهدی، ادواردو دوسانتوس، فردین عابدینی، اتابک زارعی، شاهین توکلی، میلاد نوری، شاهین ثاقبی، فرید بهزادی کریمی، محمد قادری و بابک مرادی ترکیب ماشین سازی را تشکیل دادند.
 
 حامد لک، دروازه‌بان ماشین‌سازی که در آخرین تمرین این تیم با مصدومیت مواجه شده بود، با وجود آسیب دیدگی درون دروازه تیمش مقابل فولاد قرار گرفت.

فولاد با سه تغییر نسبت به دیدار با استقلال وارد این مسابقه شد. در این بازی مجتبی نجاریان، محمدزبیر نیک‌نفس و عباس بوعذار جانشین صالح حردانی، محمد آبشک و حسن بیت‌سعید شده‌اند.

عزیز معبودی کاپیتان ماشین سازی به دلیل ابتلا به کرونا از حضور در این دیدار محروم ماند.
 
 بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی با یکدیگر دست ندادند همچنین با رعایت فاصله گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران مستقر بود. تمام موارد پروتکل های بهداشتی از سوی مسئولان برگزاری مسابقه به خوبی انجام شد. بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم به هنگتم ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند.

تیم فولاد خوزستان در این دیدار ۲ بازیکن غایب داشت، پاتوسی به دلیل عدم بازگشت به ایران و والی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را مقابل ماشین سازی همراهی کند.

بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در حالی که از ماسک استفاده می کردند، در جایگاه تماشاگران مستقر بودند.

بابک مرادی بازیکن سابق فولاد که در این دیدار پیراهن ماشین یازی را بر تن داشت بعد از به ثمر رساندن گل به سود ماشین سازی، به شکل عجیبی خوشحالی کرد.

داور بازی در دقایق ۳۰ و ۷۵ این دیدار، به دلیل گرمای هوا و رعایت پروتکل های بهداشتی به بازیکنان ۲ تیم استراحت داد.

در دقیقه ۷۸ صحنه مشکوک به پنالتی برای ماشین‌سازی اتفاق افتاد ولی داور اعتقادی به برخورد توپ با دست کولی‌بالی نداشت و بازی را دنبال کرد که اعتراض کادر فنی ماشین سازی را به همراه داشت.

تعلل بیش از حد شهاب گردان در شروع بازی، موجب شد تا داور ۲ بار پیاپی به او کارت زرد نشان دهد و  دروازه‌بان فولادی ها را از زمین اخراج کند.

پس از اخراج شهاب گردان و به دلیل اینکه نکونام هر پنج تعویض خود را انجام داده بود، لوسیانو پریرا درون دروازه فولاد ایستاد و لباس شماره یک گردان را بر تن کرد.

در این دیدار فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا برای فولاد گلزنی کردند.

در نیمه دوم، سرمربی تیم ماشین سازی به طور مداوم به تصمیمات داور معترض شد که از سوی داور کارت زرد دریافت کرد.

در این بازی بابک مرادی از ماشین سازی و فرشاد احمدزاده و موسی کولیبالی از داور کارت زرد دریافت کردند.

تیم فولاد خوزستان با پیروزی در این دیدار ۳۹ امتیازی شد و در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار