تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۰۲۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهار پربار تولید شکر در کشت و صنعت قند شوش
 مدیرعامل شرکت کشت و صنعت قند شوش(قند خاورمیانه) با اشاره به تحقق شعار جهش تولید در این شرکت گفت: برای نخستین بار تولید شکر از کشت پاییزه در کشت و صنعت قند خاورمیانه از مرز ۲۶ هزار تن عبور کرد.

علیرضا جانی قربان  با اشاره به رشد بیش از ۵۰ درصد تولید در فصل بهار نسبت به سال قبل افزود: پیش بینی می‌شود امسال بیش از چهار هزار هکتار از اراضی منطقه به کشت چغندرقند اختصاص یابد.

وی اظهارداشت: شرکت کشت و صنعت قند شوش(خاورمیانه) در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید مزین شده است توانست با تکیه بر توان داخلی برای نخستین بار در بهره برداری پاییزه ۹۹ با خریداری حدود ۲۰۹ هزار تن چغندر قند، بیش از ۲۶ هزار تن شکر سفید با کیفیت تولید و به رکورد جدیدی در طول فعالیت این کارخانه دست یابد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت قند شوش(خاورمیانه) گفت: با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ های ظالمانه، این مجموعه با توکل به ذات اقدس الهی و تکیه بر ظرفیت انسانی داخلی و متخصص، پیامدهای مثبتی را رقم زده است.

کارخانه قند خاورمیانه(قند شوش) در کیلومتر هفت جاده شوش - دزفول بزرگترین کارخانه قند چغندر در خاورمیانه است.

شهرستان شوش در شمال خوزستان با وجود صنایع بزرگی چون کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، کاغذ پارس هفت تپه و حریر خوزستان همچنین تولید ۱،۸ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی یکی از قطب‌های بزرگ کشاورزی و صنعتی در استان خوزستان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار