تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۰۲۷۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز امتحانات دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ۱۵ تیر
  معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول از آغاز امتحانات این دانشگاه به صورت مجازی از ۱۵ تیر ماه خبر داد.

دکتر میثم مردسلطانی  اظهار کرد: امتحانات دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ۱۵ تیرماه به صورت مجازی آغاز می‌شوند و تا شهریور ادامه دارند.

وی افزود: برنامه امتحانی دانشجویان در سه بخش است که در مرحله اول امتحانات مختص دانشجویان دانشکده پرستاری، مرحله دوم برای دانشجویان دانشکده پزشکی و مرحله سوم برای دانشجویان دانشکده پیراپزشکی است.

معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به برنامه زمانی امتحانات دانشجویان، بیان کرد: امتحانات دانشکده پرستاری از ۱۵ تیرماه آغاز و تا اواخر تیر ادامه دارد، امتحانات دانشکده پزشکی از یکم مرداد آغاز و تا ۱۵ مرداد ادامه می‌یابد. همچنین امتحانات دانشکده پیراپزشکی از ۱۵ مرداد آغاز می‌شوند و  تا اوایل شهریور ادامه دارند.

مردسلطانی در پایان با بیان اینکه امتحانات مجازی برای درس‌های نظری برگزار می‌شوند، گفت: برای دانشجویان کارآموزی فعلا منتظر هستیم تا شرایط بهبود پیدا کند و استان از وضعیت قرمز خارج شود و پس از آن دوره‌های کارآموزی با رعایت پروتکل خاص آغاز می‌شوند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار