تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۰۲۷۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل شورای ورزش خوزستان پس از ۲ سال توقف
 جلسه شورای ورزش خوزستان پس از ۲ سال توقف در تشکیل آن، امروز هفتم تیرماه برگزار شد.

جلسه شورای ورزش خوزستان که در ابتدا قرار بود هر سه ماه یک بار برگزار شود تا تصمیمات خوبی جهت پیشرفت هر چه بیشتر ورزش قهرمانی و همگانی گرفته شود، پس از بیش از ۲۴ ماه، امروز هفتم تیرماه در استانداری خوزستان برگزار شد.

 این جلسه با حضور استاندار خوزستان، رییس مجمع نمایندگان خوزستان، معاون عمرانی استاندار، فرماندار اهواز، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و روسای برخی هیات‌های ورزشی و همچنین دیگر مسوولان استانی برگزار شد.

بررسی وضعیت زیرساختی ورزش در بخش مرکزی روستاهای شهرستان اهواز، ارائه گزارش وضعیت ورزش همگانی در سال ۹۸، ارائه گزارش از آخرین اقدامات احداث سایت اهداف پروازی و پنج رست در اهوار، ارائه گزارش از آخرین وضعیت هیات اتومبیلرانی و موتورسواری، ارائه آخرین گزارش از بحث اسکله قایقرانی و بررسی وضعیت و چالش پیش‌روی هیات نجات‌غریق و غواصی با توجه به آمار بالای مغروقین در آب‌های استان، دستور کار اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال ۹۹ بود.

همچنین در این جلسه پویا دادمرز، فرنگی‌کار خوزستانی تیم‌ملی کشتی ایران، مدال رقابت‌های جهانی خود را در اقدامی ارزشمند و معنوی به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان، پزشکان و پرستاران در ماه‌های اخیر در بحث کرونا، به مدافعان سلامت اهدا کرد.

 پویا دادمرز نیز در خصوص این اقدام خود، گفت: باتوجه به این‌که برای کسب این مدال کشتی‌گیر آمریکایی را شکست دادم، امیدوارم مدافعان سلامت نیز کرونا را شکست دهند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار