تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۰۲۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علوی: فوتبالی، استقلال را بردیم
  سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به صحبت اعضای تیم استقلال پس از شکست در اهواز در خصوص این دیدار و حواشی آن، گفت: این که استقلالی‌ها بعد از بازی می‌خواهند شکست خود را پشت حرف‌هایی که می‌زنند، پنهان کنند، کار قشنگی نیست اما فولاد در زمین، استقلال را شکست داد و فوتبالی بردیم.

سیدمحمد علوی  در مورد پیروزی فولاد در دیدار مقابل استقلال تهران و داوری این بازی، اظهار کرد: خود اعضای تیم استقلال باید در مورد حواشی که ایجاد کردند، توضیح دهند. ما خودمان را وارد دعوا نکردیم زیرا سیدعلی، داور بزرگی است و تصمیمات و اقتدار او قابل احترام است.

در دیدار با استقلال به تصمیمات داور احترام گذاشتیم

وی بیان کرد: صحنه‌هایی هم در این بازی به ضرر فولاد رقم خورد ولی چیزی نگفتیم و به تصمیم داور احترام گذاشتیم مثل صحنه بعد از اخراج علی کریمی که بازیکنان فولاد توپی را وارد محوطه جریمه استقلال کردند و این توپ به دست روزبه چشمی برخورد کرد و باید پنالتی گرفته می‌شد اما داور این تصمیم را نگرفت و ما مثل حریف درگیری ایجاد نکردیم و تنها احترام گذاشتیم.

فوتبالی استقلال را شکست دادیم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: این که استقلالی‌ها بعد از بازی می‌خواهند شکست خود را پشت حرف‌هایی که می‌زنند، پنهان کنند، کار قشنگی نیست. فولاد در زمین استقلال را شکست داد. از قبل از بازی نیز مشخص بود که استقلال وارد حاشیه شده است زیرا با بیان حرف‌هایی از جمله اینکه در پروازشان پروتکل‌ها رعایت نشده است، به صورتی خود را به حاشیه بردند ولی ما تلاش کردیم به هیچ عنوان وارد حاشیه نشویم و فوتبالی بازی را ببریم.

به دوری از حاشیه تاکید کرده بودیم

وی عنوان کرد: ما باتوجه به تدابیر آقای نکونام و مدیریت باشگاه به خوبی برای این بازی آماده شده بودیم و نحوه آمادگی‌مان نشان می‌داد که روز خوبی برابر استقلال خواهیم داشت که به همین صورت هم شد. می دانستیم بازی باتوجه به حساسیتی که دارد، پرحاشیه خواهد شد اما به داشتن آرامش و دوری از حاشیه نیز تاکید بسیاری به بازیکنان و مجموعه تیم داشتیم.

علوی گفت: این برد را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم و به نظرم در روزهایی که همه درگیر کرونا هستیم، این پیروزی حال مردم استان را خوب کرد. امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد.

هیچ حریف آسانی نداریم

وی درباره دیدار فولاد و ماشین‌سازی نیز عنوان کرد: تمام بازی‌ها سخت است. برخی تیم‌ها برای سهمیه می‌جنگند و برخی برای فرار از سقوط و در این میان نیز هیچ تیمی برای ما آسان نیست و باید تلاش کنیم. اکنون انگیزه تیم برای کسب سهمیه آسیایی بیشتر شده است.

با پاتوسی تیم کامل‌تری می‌شویم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازگشت پاتوسی به ایران نیز گفت: قرار بود او به ایران بیاید که برای 2 بار پرواز او لغو شد. باشگاه همچنان در حال رایزنی است که او به تیم اضافه شود. به هر حال با پاتوسی، تیم کامل‌تری خواهیم شد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار