تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۰۲۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سراج: صنعت‌نفت آبادان برای ادامه لیگ به آمادگی نسبی رسیده است
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان با انجام تمرین‌های پرفشار به آمادگی نسبی برای ادامه لیگ رسیدند.

بهنام سراج اظهار داشت: تیم صنعت نفت به دلیل مشکلاتی که داشت تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خود را در آبادان انجام داد تا برای ادامه مسابقات لیگ برتر به مرز آمادگی برسد.

وی افزود: برگزاری دیدارهای تدارکاتی برابر فولاد خوزستان و استقلال خوزستان تا حدود زیادی کمک کرد تا بازیکنان به آمادگی نسبی برسند هر چند به لحاظ جسمانی شرایط چندان خوبی نداشتند.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان گفت: پس از دیدار برابر فولاد خوزستان محوریت برنامه تمرینی را به تمرینات بدنسازی اختصاص دادیم تا بازیکنان برای شروع دوباره لیگ برتر به شرایط مناسبی برسند.

سراج افزود: با تعطیلی چند ماهه مسابقات لیگ برتر بازیکنان به لحاظ جسمانی افت کردند و برای آمادگی صددرصدی آنها نیاز به زمان است و امیدواریم این آمادگی در طول مسابقات بدست بیاید.

وی افزود: در مسابقات لیگ‌های مختلف اروپایی نیز شاهد افت بازیکنان و تیم‌های سرشناس هستیم و فوتبال ایران نیز دچار این افت خواهند بود و امیدواریم بازیکنان دچار مصدومیت نشوند.

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به بازی آینده این تیم برابر پارس جنوبی جم گفت: ما در این دیدار میزبان هستیم و از این امتیاز باید استفاده کنیم تا به سه امتیاز مهم آن دست یابیم.

سراج اظهار داشت: هیچ توجهی به حواشی تیم پارس جنوبی نخواهیم داشت و روی کسب سه امتیاز این دیدار تمرکز خواهیم کرد تا در جدول مسابقات سیر صعودی داشته باشیم.

وی افزود: از دیدارهای گذشته خانگی بهترین درس را گرفته‌ایم و با تمام توان برای پیروزی بر پارس جنوبی جم به میدان خواهیم رفت هر چند بازی برابر تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند سخت است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یکشنبه هفته آینده و از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر کشور میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار