تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۰۲۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
10 قرارداد واگذاری زمین در ناحیه صنعتی دارخوین منعقد شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: تا کنون 10 قرارداد واگذاری زمین در ناحیه صنعتی دارخوین منعقد شده و تا کنون 8 هکتار زمین واگذار شده است.
 اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی خوزستان در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی در ناحیه صنعتی دارخوین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط فعالیت  برای سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی شادگان و ناحیه صنعتی دارخوین فراهم شده است، اظهار کرد: تا کنون 10 قرارداد واگذاری زمین در ناحیه صنعتی دارخوین منعقد شده و 8 هکتار زمین واگذار شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون واحدی در این ناحیه صنعتی به بهره برداری نرسیده است، گفت: 5 واحد کارگاهی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در این ناحیه صنعتی آماده شده است تا سرمایه‌گذار در این واحدها بدون دغدغه ساخت و ساز مستقر شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان افزود: زیربنای هرکدام از این واحدهای کارگاهی حدود70 متر و برای ساخت هر کدام از این واحدها، حدود 2 میلیارد و 400 میلیون هزینه شده است.

محمدیان عنوان کرد: با بیان اینکه قیمت زمین در این شهرک بسیار مناسب است، گفت: تاکنون واحدی در این ناحیه صنعتی به بهره برداری نرسیده است.

 با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران 6 پروژه عمرانی در شهرک صنعتی شادگان و ناحیه صنعتی دارخوین به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل احداث 5 واحد کارگاهی، ساخت سردرب، دیوارکشی، خیابان سازی، فضای سبز و روشنایی است که در شهرک صنعتی شادگان و ناحیه صنعتی دارخوین اجرایی شده‌اند.

اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها، 61 میلیارد ریال است که از اعتبارات داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تامین شده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار