تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۲۰۲۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محرومیت‌های درمانی بهبهان و آغاجاری/ وزیر بهداشت مساعدت‌های لازم را داشته باشد
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرهای تشان و منصوریه علی‌رغم آنکه چندسالی است که به شهر تبدیل شدند اما از ابتدایی‌ترین امکانات درمانی محروم هستند.
  محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر بهداشت و درمان، اظهار کرد: شهرستان بهبهان با توجه به گستردگی حوزه استحفاظی و مجاورت با مرزهای دو استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد نیاز مبرمی به اورژانس هوایی جهت امدادرسانی بهتر و سریع‌تر دارد.

وی افزود: بیمارستان اشرفی اصفهانی شهرستان آغاجاری از داشتن اتاق عمل و بخش زایمان بی‌بهره است درصورتی‌که آغاجاری یکی از مناطق نفت‌خیز استان خوزستان بشمار می‌آید اما دچار انواع محرومیت‌ها به‌ویژه در حوزه درمان است.

ساخت بیمارستان تخصصی قلب

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان تخصصی قلب توسط خیرین سلامت بهبهان درحال ساخت است و برای مجهز کردن آن بخصوص در بحث آنژیوگرافی نیاز به مساعدت وزیر بهداشت است.

وی تصریح کرد: شهرستان بهبهان در رشته‌های پزشکی دارای ظرفیت و استعدادهای درخشانی است و با توجه به پتانسیل دانشکده پزشکی بهبهان خواستار افزایش سهمیه پزشکی دانشجویان پزشکی در این دانشگاه هستیم.

محرومیت‌های درمانی شهرهای تشان و منصوریه

محمد طلا مظلومی ضمن بیان آنکه بیمارستان ولیعصر بزودی افتتاح خواهد شد اذعان کرد: با توجه به سختی و فشاری که در ایام کرونا به کادر بهداشت و درمان شهرستان وارد می‌شود پرداخت به‌موقع حقوق و کارانه پرسنل درمان یکی از درخواست‌های ما است.

وی ادامه داد: شهر تشان و منصوریه چند سالی است که به شهر تبدیل شده‌اند اما از ابتدایی‌ترین امکانات بستر درمانی برخوردار نیستند؛ همچنین بخش مرکزی بهبهان و دهستان دودانگه با توجه به موقعیتشان نیاز مبرمی به اورژانس جاده ای دارند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار