تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۰۲۴۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز لیگ فوتبال پس از ۱۲۰ روز در اهواز
/ بازی فولاد و استقلال تهران در این شرایط کرونا به صلاح نیست
کارشناس وپیشکسوت فوتبال استان خوزستان گفت: استان خوزستان از نظر شیوع کرونا وضعیت قرمز دارد و در این شرایط حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام بازی به صلاح نیست.
 حسن سالمی اظهار داشت: استان خوزستان از نظر شیوع کرونا وضعیت قرمز دارد و در این شرایط حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام بازی به صلاح نیست.

وی در ارتباط با بازی حساس تیم فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران افزود: فدارسیون فوتبال با فشار و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی تیم ها را مجاب به بازی کردند. در این حالی است که شرایط و سایر عوامل موجود در ورزشگاه می‌تواند برای این بازی مشکل‌زا باشد.

کارشناس فوتبال استان خوزستان گفت: تیم فولاد از لحاظ آمادگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و یک امتیاز خوبی که در این بازی دارد این است که چند بازیکن استقلال مصدوم هستند. همچنین تیم قرمز پوش اهوازی در شرایط آب و هوایی میزبانی قرار دارد و این برای فولاد فوق‌العاده مساعد است.

وی اظهارداشت: تیم فولاد خوزستان با توجه به آمادگی خوبی که در تهران داشت و بازی تدارکاتی مقابل صنعت نفت انجام داد، نشان داد می‌تواند در لیگ برتر موفق باشد. انتظار ما تماشاگران خونگرم خوزستانی این است که فولاد 3 امتیاز مهم این بازی را در شرایط کرونایی کسب کند.

 سالمی اضافه کرد:این بازی بدون تماشاگر است و بازیکنان باید خودشان را در شرایط مسابقه قرار دهند. بازیکنان فولاد نباید از اسم تیم‌های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس هراس داشته باشند. اگر به سوابق فوتبالی استان خوزستان مراجعه کنید خواهید دید که در لیگ تخت جمشید و لیگ قدس و حتی در لیگ برتر همیشه تیم‌های خوزستانی در مقابل تیم‌های تهرانی پیروز شدند.

این پیشکسوت فوتبال درپایان درباره نبود پاتوسی یکی از بازیکنان سرشناس فولاد بیان داشت: پاتوسی به دلیل مسایل سفارتی‌ و پروازهایی که انجام نمی‌شود نمی‌تواند به ایران بیاید.البته بعید می‌دانم نبود یک بازیکن برای تیم فولاد آسیب‌زا باشد. چرا که فولاد بازیکنان بسیار خوبی دارد که می‌توانند جایگزیم پاتوسی کند.

 تیم فولاد خوزستان چهارشنبه چهارم تیرماه در خانه آن هم بدون حضور تماشاگر برابر استقلال تهران بازی می‌کند. پس از 120 روز تعطیلی لیگ، نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دوباره با برگزاری دیداری معوقه از هفته هفدهم بین فولاد و استقلال ازسرگرفته می‌شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار