تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۲۰۲۲۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از تیم فولاد خوزستان
  باشگاه فولاد خوزستان جزو باشگاه‌های لیگ برتری است که توانسته تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند و این موضوع باعث شده تا کادر فنی این تیم با آرامش بیشتری تمرین بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

  تمام موارد مربوط به پروتکل بهداشتی لیگ برتر توسط این باشگاه رعایت شده و تیم فولاد در شرایط کنونی یکی از آماده‌ترین تیم‌ها برای میزبانی از مسابقات خانگی در اهواز است.

* حدود چهار میلیارد ریال برای تجهیز ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به امکانات بهداشتی هزینه شده و این باشگاه آمادگی کامل برای میزبانی از مسابقات را دارد. فولادی ها در اولین مسابقه لیگ‌برتر در سال جدید روز چهارم تیر در ورزشگاه خانگی برابر استقلال تهران قرار خواهند گرفت.

* با موافقت مسوولان باشگاه فولاد و نظارت و پیگیری رییس کمیته مبارزه با کرونا در این باشگاه، از تمامی کارکنان اداری ورزشگاه شهدای فولاد و دیگر قسمت‌های مجموعه باشگاه فولاد تست PCR گرفته شد.

* گواهینامه ملی تعالی سازمانی از سازمان مدیریت صنعتی کشور به باشگاه فرهنگی ورزشی فولادخوزستان اهدا شد. باشگاه فولاد نخستین باشگاه فرهنگی ورزشی در ایران است که این گواهی را دریافت می‌کند.

*  هفته آینده طلب ۲ بازیکن برزیلی پرداخت و پنجره نقل و انتقالاتی فولاد باز خواهد شد. باشگاه فولاد خوزستان محکوم به پرداخت ۲۳۰ هزار دلار به این ۲ بازیکن شده است.

* هماهنگی لازم برای بازگشت پاتوسی توسط باشگاه فولاد انجام شده اما این بازیکن در دیدار مقابل تیم استقلال غایب خواهد بود.

تیم فولاد خوزستان هم اکنون با کسب ۳۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار