تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۰۲۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعهدساخت ۲۴کلاس درس در خوزستان با مشارکت یک نیکوکار
 تفاهم‌نامه ساخت سه مدرسه شامل ۲۴ کلاس درس در شهرستان‌های مسجدسلیمان و باوی بین اداره کل نوسازی خوزستان و یک نیکوکار مدرسه‌ساز (مهران کاهکش) بسته شد.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس این تفاهمنامه در شهرستان باوی تکمیل مدرسه شش کلاسه شیبان با زیربنای کل ۹۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال که سهم خیرپنج میلیارد ریال و سهم دولت ۲۵ میلیاردریال است که تا مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : همچنین تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه نواب صفوی در شهرستان مسجدسلیمان به مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای هزار و ۶۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال که سهم خیر۳۰ میلیارد ریال و ۳۳ میلیارد سهم در این تفاهم نامه ثبت شد.

قربانی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه عملیات اجرایی مدرسه۶ کلاسه نمره ۲ مسجدسلیمان با مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال که سهم خیر ۱۵ میلیارد ریال و سهم دولت ۲۰ میلیارد ریالاست، به زودی آغاز می شود.

بر اساس اعلام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، در سطح کشور استان رتبه نخست را در کمک‌رسانی و مشارکت خیران مدرسه ساز را دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار