تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۲۰۲۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم فولاد خوزستان: نمی‌گذاریم حق میزبانی را از ما بگیرند
سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: باشگاه فولاد تمام امکانات لازم برای میزبانی هرچه بهتر مسابقات را آماده کرده و اجازه نمی‌دهیم حق میزبانی را از ما بگیرند.

سیدمحمد علوی روز پنجشنبه در حاشیه تمرینات این تیم در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: حق ما این است که در اهواز دیدارهای خانگی خود را انجام دهیم؛ ورزشگاه خانگی ما آماده میزبانی برای مسابقات لیگ‌ برتر است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دوست نداریم برای کسی مشکلی پیش آید و سلامتی اولویت نخست ما است گفت: همه چیز به رعایت بازیکنان و کنترل مسوولان در مقابله با ویروس کرونا بستگی دارد که در فرودگاه و هتل چگونه بهداشت تیمی و فردی را رعایت کنند. برای هر بازی اگر تیم‌ها مسیر فرودگاه، هتل و ورزشگاه را کنترل کنند مشکلی پیش نخواهد آمد.

سرپرست تیم فولادخوزستان در پاسخ به صحبت‌های سرپرست تیم استقلال مبنی بر قرمز بودن وضعیت خوزستان و انجام بازی در استان دیگر افزود: نمی‌دانم چرا وقتی سازمان لیگ محل دیدار را مشخص کرده، دوستان قصد دارند تا با این مصاحبه‌ها بر مسوولان تاثیر بگذارند. ما امکانات استاندارد را برای میزبانی در مسابقات مهیا کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم به هیچ روشی میزبانی را از ما بگیرند.

وی با طرح این سوال که تیم های تهرانی با توجه به وضعیت قرمز تهران از لحاظ شیوع کرونا در کجا بازی می‌کنند گفت: مگر قرمز بودن وضعیت تهران و اهواز فرقی دارد؟ جای تعجب است که چرا هنوز دوستان ما در تیم استقلال درباره این موضوع صحبت می‌کنند، از مسوولان باشگاه استقلال می‌خواهم که تمرکزشان را روی تیم خود بگذارند چرا که باشگاه فولاد تمامی پروتکل‌های بهداشتی را برای انجام مسابقات در نظر گرفته است.

علوی در خصوص حضور هواداران در هتل و فرودگاه بیان کرد: تیم فولاد در اهواز هوادار بیشتری دارد؛ همه هواداران فهیم فوتبال خوزستان، وضعیت را درک کرده و می‌دانند نباید در این اماکن تجمع کنند. در ضمن تیم‌ها می‌توانند با همکاری فرودگاه از جایگاه ویژه وارد و خارج شوند تا مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه وضعیت خوزستان روز به روز بهتر خواهد شد و تا شروع مسابقات با همت مردم و مسوولان وضعیت قرمز را پشت سر خواهیم گذاشت گفت: همه هدف ما این است تا بتوانیم با آمادگی کامل برای مسابقات آماده شویم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

تیم فولاد خوزستان روز چهارشنبه هفته جاری در یک بازی تدارکاتی به مصاف استقلال خوزستان رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد.

فولادی‌ها روز چهارم تیر در نخستین بازی خود پس از چهار ماه تعطیلی پذیرای تیم استقلال در اهواز هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار