تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۰۱۹۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ سارق و یک مالخر در اهواز دستگیر شدند/ مراجعه حضوری مالباختگان
 فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به دستگیری دو سارق و یک مالخر در این شهرستان، از شهروندان مالباخته خواست تا به کلانتری ۱۶ اهواز مراجعه کنند.

سرهنگ محسن دالوند  اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل، به عنف تلفن همراه، سیم برق‌، لوازم و قطعات داخل خودرو، شناسایی و دستگیری سارقان و مالخر و همچنین کشف اموال مسروقه در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۶ اهواز قرار گرفت.

وی افزود: دو نفر سارق به همراه مالخر با هویت معلوم دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه سارقان و مالخر اموال مختلف نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: پنج دستگاه کولر گازی، پنج دستگاه دوربین مداربسته منازل، ۱۹ دستگاه پمپ آب منازل، پروژکتورهای فضاهای سبز و ۳۲ دستگاه گوشی همراه از جمله اموال کشف شده بود.

دالوند ادامه داد: ۱۵۰ متر کابل منازل، مقادیری لوازم و قطعات داخل خودرو، آلات و ادوات ارتکاب جرم (قیچی قفل بر، دیلم و…) نیز از دیگر کشفیات بود.

وی عنوان کرد: مالباخته‌ها احضار و تاکنون تعداد هشت نفر از آن‌ها موفق به کشف اموال خود شدند که اموال مسترد و تلاش برای شناسایی سایر مالباخته‌ها در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان از مالباختگان درخواست کرد تا برای شناسایی اموال مسروقه خود به کلانتری شماره ۱۶ اهواز مراجعه کنند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار