تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۰۱۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار فولاد و استقلال خوزستان در سایه کرونا
 تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان برای حضوری قدرتمند در مسابقات کشوری در یک بازی تدارکاتی در اهواز به مصاف هم می‌روند.

  تیم فولاد خوزستان اکنون در اردوی آماده سازی تهران قرار دارد و برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کند. همچنین تیم استقلال خوزستان که تمریناتش را قدری دیر آغاز کرد در اهواز مشغول تمرین است.

علیمراد سالاری مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دیدار روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه به میزبانی باشگاه فولاد انجام می شود و ما سعی می کنیم با آمادگی بیشتر وارد مسابقات لیگ یک شویم.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم اکنون در مجموعه ورزشی کیانشهر اهواز در حال انجام است گفت: بعد از مشخص شدن نتیجه تست ها، پنج عضو تیم به بیماری کرونا مبتلا شدند که اکنون در قرنطینه به سر می برند.

مدیر رسانهای باشگاه استقلال خوزستان افزود: حفظ سلامت بازیکنان و اعضای تیم برای ما بسیار مهم بوده و در تمرینات و محل اسکان بازیکنان تمام پروتکلهای بهداشتی را رعایت میکنیم.

وی عنوان کرد: هدف ما کسب جایگاهی بهتر از لیگ است تا از این طریق دل هواداران را شاد کنیم. امیدواریم هر چه زودتر این بیماری از کشور خارج شود و ما با خیال راحتتر به ورزش کردن ادامه دهیم.

تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب ۳۵ امتیاز در مکان نهم جدول ردهبندی لیگ یک قرار دارد همچنین فولادیها در مکان ششم لیگ برتر ایستاده اند.  

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار