تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۰۱۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکمیل ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان در پذیرش بیماران کرونایی
 معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در پذیرش بیماران کرونایی خبر داد.

دکتر آرش یلالی  با بیان اینکه وضعیت شیوع کروناویروس نگران کننده است، اظهار کرد: بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان، بیمارستان معین پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان است که در حال حاضر ظرفیت این بیمارستان تکمیل شده و تعدادی از بیماران در بیمارستان امام خمینی(ره) شرکت نفت پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه نباید همه بیمارستان‌ها درگیر پذیرش بیماران مبتلا به کرونا باشند، افزود: نباید شاهد پراکندگی بیماران در بیمارستان‌ها باشیم و در این شرایط بحرانی، بیمارستان نفت باید کل ظرفیت خود را در اختیار ما قرار دهد اما فعلا بحث‌هایی در این زمینه وجود دارد و در این زمینه نگرانی داریم.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در صورتی که بیمارستان نفت با ظرفیت کامل برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در اختیار ما قرار نگیرد، بیمارستان نفت را کنار می‌گذاریم و بیمارستان شهید بهشتی آبادان با تمام ظرفیت برای پذیرش بیماران کرونا اختصاص می‌یابد. در هر صورت، هیچ بیمار بلاتکلیفی نخواهیم داشت.

یلالی گفت: پیش‌بینی می‌شود خرداد، ماه سختی باشد و روند صعودی ابتلا تا دو هفته دیگر ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، دانشکده علوم پزشکی آبادان سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان را تحت پوشش دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار