تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۰۱۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: تامین آب ۱۱ روستای ماهشهر در حال پیگیری است
  فرماندار ماهشهر گفت: تامین آب روستای گرگر و ۱۰ روستای زیر پوشش تاسیسات شبکه آبرسانی مرغزار بندرماهشهر در دستور کار قرار دارد.

محسن بیرانوند روز دوشنبه در حاشیه نشست بررسی روند تامین آب روستاهای ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه آب آشامیدنی بخشی از شهرستان ماهشهر ، امیدیه و رامشیر از تاسیسات آبرسانی مرغزار تامین می‌شود خط انتقال آب به طول ۱۳ کیلومتر احداث ولی به تاسیسات آبرسانی متصل نشده است.

وی به بهره‌مندی چهارهزار نفر از اهالی روستاهای منطقه در صورت اتصال خط جدید به تاسیسات آب مرغزار اشاره کرد و اظهار داشت: اختلاف نظر بین امور آب جنوب شرق و سازمان آب و برق خوزستان در این خصوص وجود داشت که با برطرف شدن آن بزودی مردم این روستاها از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

بیرانوند به متوقف شدن عملیات احداث تاسیسات آبرسانی به روستاهای هدامه و بنیوار اشاره کرد و افزود:عملیات احداث تاسیسات آبرسانی این ۲ روستا باگذشت چند سال هنوز به اتمام نرسیده و امید است با تمهیداتی که اتخاذ شده و تخصیص اعتبار از سوی شورای راهبردی روند احداث این تاسیسات آبرسانی به زودی از سرگرفته شود.

وی در ادامه گفت: با تدابیر اندیشیده شده و اصلاح بخشی از خطوط انتقال آب روستایی توسط سازمان آب‌وبرق و آبفای استان در ماه آینده ، شبکه آبرسانی روستاهای حسبه و هدامه شهرستان ماهشهر پایدار خواهد شد.

فرماندار بندرماهشهر در خاتمه از مردم این شهرستان درخواست کرد با توجه به فصل گرما و کافی نبودن مقدار آب تولیدی متناسب با نیاز مصرف شهرستان، در مصرف آب صرفه جویی کنند تا آب مورد نیاز بهره برداران نقاط انتهایی خط آبرسانی نیز تامین شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار