تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چگونه باید تجارت CFD را انجام داد
 ابزارهای نوین سرمایه گذاری انواع مختلفی را ارائه می دهند که قبلاً غیرقابل تصور بود. در گذشته سرمایه گذاران فقط می توانستند سهام را در بورس کالای فیزیکی خریداری و بفروشند. امروزه بازارهای مالی با یک کلیک دیجیتالی شده و ماشین حساب فارکس در دسترس هستند. به لطف شرکت هایی مانند FXTM ، اکنون فرصت های پیشرفته سرمایه گذاری در دنیا باز است.

 چگونه باید تجارت CFD را انجام داد

این بازار چگونه کار می کند؟

این بازار مفید توافق بین دو طرف است. یکی از طرفین فروشنده و دیگری خریدار میباشد . معامله گر به عنوان خریدار عمل می کند ، در حالی که کارگزار فروشنده است. موضوع قرارداد آنها قیمت دارایی مربوطه است. به عنوان مثال ، در مورد CFD های طلا ، سود بر اساس پویایی قیمت طلا است.

محبوب ترین پلتفرمهای تجاری شامل MetaTrader 4 و یا MT4 و MetaTrader 5 و یا MT5 هستند . هر دو یک محیط دیجیتالی مناسب برای اتصال به بازارهای جهانی ارائه می دهند. دهها شاخص و نمودار وجود دارد که پیش بینی را آسانتر می کند. برنامه های تلفن همراه به شما امکان می دهند قیمت ها را پیگیری کرده و موقعیت ها را در حال حرکت مدیریت کنید.

نحوه انتخاب CFD

ممکن است تصمیم گیری در مورد اینکه کدام دسته از CFD ها مناسب باشد دشوار باشد. این ابزارها را می توان با طیف گسترده ای از دارایی ها گره زد. CFD در ارزها ، CFD در سهام ، CFD روی کالاها و حتی رمزنگارها نیز وجود دارد. حساب کاربری CFD را با یک کارگزار قابل اعتماد باز کنید و از مطالب آموزشی ارائه شده توسط این شرکت استفاده کنید.

مارک های تثبیت شده اطمینان حاصل می کنند که مشتریان خود از فرصت های یادگیری کافی برخوردار هستند. CFD یک ابزار مالی محبوب است. این بدان معناست که پیدا کردن آموزش ها ، راهنماها و مقاله ها دشوار نیست. به جدیدترین پویایی های بازار توجه کنید تا امیدوار کننده ترین دارایی ها را شناسایی کنید.

در آخر ، شرایط را برای CFD های مختلف در وب سایت کارگزار خود مقایسه کنید. انواع مختلفی از حسابهای CFD نیازهای حاشیه ، گسترش و کمیسیونهای مختلف (در صورت وجود) را دارند. هزینه های معاملات و شرایط اهرم را مقایسه کنید. اهرم نشان می دهد که با قرض گرفتن وجوه کارگزار ، چقدر می توانید قدرت خرید خود را تقویت کنید. در اینجا سه نوع محبوب CFD وجود دارد.

CFD در کالاها

این مشتقات با محصولاتی مانند طلا یا نفت خام مرتبط هستند. قیمت آنها بدون توجه به تولیدکنندگان توسط بازار تعیین می شود. به عنوان مثال ، قیمت WTI برای کلیه شرکت هایی نفتی معتبر است.

یک تاجر CFD حجم فیزیکی منبع را نمی خرد و نمی فروشد. در این نوع فعالیت نیازی به جابجایی بشکه یا مخازن نفتی نیست . سود کاملاً مبتنی بر قیمت است. اگر انتظار دارید مقدار آن زیاد شود ، می توانید مقدار بیشتری از CFD مربوط را خریداری کنید. در شرایط مخالف ، شما می توانید واحدهای موجود را بفروشید و بعداً تعداد بیشتری از آنها را بخرید.

CFD در شاخص ها

شاخص های بازار مانند DJIA یا FTSE 100 عملکرد گروه خاصی از شرکت ها را نشان می دهند. مقادیر آنها براساس مقادیر متوسط بالا می رود یا سقوط می کند. این بدان معنی است که بعید است که آنها به صفر بروند. خطر CFD کمتر است زیرا نیازی به داشتن دارایی های فیزیکی ندارید. بیشتر معامله گران ، سهام خوشه ای با تراشه آبی یا به اصطلاح "سهام رشد" را انتخاب می کنند که شامل سهام غول های فناوری است.

CFD در ارزهای رمزپایه

رمزپایه ها به دلیل نوسانات خود شناخته شده اند. این مسأله فرصت های کافی برای حدس و گمان فراهم می کند. چهار سکه محبوب امروز Bitcoin ، Ethereum ، Litecoin و Ripple هستند. یک قرارداد بر اساس تفاوت در مورد رمزپایه همیشه در برابر دلار آمریکا قیمت گذاری می شود.

چگونه یک موقعیت مناسب را انتخاب کنیم

معامله گران با توجه به قصد خود برای خرید یا فروش CFD های خاص ، مواضع را باز می کنند. "موقعیت طولانی" مربوط به خرید در انتظار افزایش قیمت است. "موقعیت کوتاه" هنگامی که می خواهید بفروشید ، باز می شود و انتظار دارید که یک سود سریع را تجربه کنید. تصمیم گیری با طیف گسترده ای از نمودارها و ابزارهای دیگر در سیستم عامل های دیجیتال تسهیل می شود. بسته به نوع CFD (واحد) که می خواهید تجارت کنید ، این موقعیت در اندازه متفاوت هستند .

چگونه باید تجارت CFD را انجام داد

خلاصه مزایا

قرارداد برای تفاوت یا CFD ، ابزار مدرن برای تجارت و سرمایه گذاری آنلاین است. آنها را می توان به خودی خود داد و ستد کرد و یا در سبد متنوعی از دارایی ها گنجانید. برخلاف سهام جداگانه ، CFD کمتر به موفقیت یا عدم موفقیت شرکتهای جداگانه وابسته است. اگرچه معاملات CFD هنوز نوعی سرمایه گذاری خطرناک است ، اما نسبت به روش های قدیمی مزایای غیرقابل انکار دارد. این اجازه می دهد تا معامله گران باهوش از داخل خانه های خود و به کمک اینترنت سود خود را کسب کنند.

:
:
:
آخرین اخبار