تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۰۱۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توصیه هایی برای ایجاد سبک مدرن در دکوراسیون
 وقتی صحبت از سبک مدرن در دکوراسیون داخلی خانه به میان می آید، تصویری نسبتا خلوت از لوازم ساده به ذهنمان می رسد. ساختن این سبک از چیدمان چندان سخت نیست. تنها به کمی سلیقه و دقت نیاز دارد. اگر می خواهید این سبک از دکوراسیون داخلی را در منزل خود اجرا کنید، بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید و جزئیات آن را بیشتر بشناسید تا این سبک را به بهترین شکل در خانه به اجرا درآورید. با این مطلب همراه شوید تا ساده ترین راه های تبدیل دکوراسیون منزل به دکوراسیون مدرن را به شما بگوییم.

آرامش و سادگی از اصلی ترین ویژگی های سبک مدرن در معماری داخلی

سادگی بهترین عبارت برای توصیف سبک مدرن است. اگر می خواهید چیدمان مدرن داشته باشید و هم زمان دلتان می خواهد فضا را از جزئیات پر کنید، باید بگوییم که با هدف اصلی این سبک از دکوراسیون در تناقض کامل هستید. یادتان باشد برای ساختن یک چشم انداز مدرن، باید تا اندازه ممکن اصل سادگی و بی پیرایگی را رعایت کنید.

چیدمان مدرن، برگ برنده یک اتاق خواب همه پسند

اصل سادگی در همه فضاهای خانه صادق است. به این معنی که حتی برای چیدمان مدرن اتاق خواب باید به سراغ یک سرویس خواب ساده و بدون تزئینات معمول بروید. برای انتخاب لوازم اتاق خواب به اندازه، طرح، رنگ و نوع چیدمان دقت کنید. تخت و کمد نباید رنگ هایی تند و فرمی نامتعارف داشته باشند. علاوه بر آن بهتر است از قرار دادن جزئیات بیش از حد در زوایای مختلف اتاق پرهیز کنید. خرید لوازم مدرن گاهی حتی باعث می شود که هزینه کمتری برای اتاق خواب پرداخت کنید.

توصیه هایی برای ایجاد سبک مدرن در دکوراسیون

کار پشت میز تحریر مدرن

این روزها بسیاری از کسب و کارها به اینترنت و لپ تاپ وابسته هستند. اگر شغل شما هم از این دسته است حتما به میز کاری در گوشه اتاق خواب خود نیاز دارید. برای خرید میز مطالعه مدرن قبل از هرچیز اندازه آن را در نظر بگیرید.

به خاطر داشته باشید که شما تنها به یک میز مینیمال برای قرار دادن لپ تاپ و دفترچه یادداشت نیاز دارید. پس میزهای بزرگ و محفظه دار را فراموش کنید. به علاوه دقت کنید که رنگ میز با سرویس خواب هماهنگی داشته باشد. پیشنهاد ما این است که رنگ زمینه میز و تخت خود را سفید انتخاب کنید و رنگ های دلخواه دیگر را با کمک روتختی؛ کوسن های رنگی و تزیینات در اتاق نمایش دهید.

استقبال از مدل های هیجان انگیز در کنج اتاق

درست است که سادگی هویت سبک مدرن است، اما یادتان باشد خلاقیت می تواند رمز موفقیت شما در ایجاد یک دکوراسیون منحصر به فرد باشد. مثلا در بعضی از نمونه های اتاق خواب مدرن، ارتفاع تخت بالاتر از حد معمول است. اگر از طرفداران این مدل ها هستید، باید در انتخاب خوشخواب کمی دقیق تر عمل کنید. هنگام خرید توجه کنید که بالا بودن قیمت تشک خوشخواب به هیچ وجه تضمین کننده کیفیت آن نیست؛ بنابراین ویژگی های آن تشک موردنظرتان را قبل از خرید به دقت بررسی کنید.

راز زیبایی دکوراسیون داخلی مدرن در منزل کوچک

جزئیات دکوراسیون شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نیاید؛ اما راز تفاوت خانه شماست. دلیل این اهمیت آن است که شما با انتخاب سبک مدرن لوازم اصلی دکوراسسیون را به شکلی ساده و هماهنگ انتخاب کرده اید. بنابراین قرار دادن جزئیات دلخواه در حقیقت نشان دهنده علایق و سلیقه شما است؛ یک اثر انگشت از ویژگی های شما که خانه را برایتان دوست داشتنی می کند.

این جزئیات شامل می تواند تابلوهای دکوراتیو، آباژور و مجسمه های تزئینی باشد. البته در انتخاب این جزئیات هم باید هویت سبک مدرن و البته تعادل را در نظر داشته باشید.

توصیه هایی برای ایجاد سبک مدرن در دکوراسیون

متعادل سازی نور در چیدمان مدرن

در سال های اخیر نورپردازی یکی از اصلی ترین عوامل در ایجاد جذابیت است. نور در دکوراسیون مدرن باید یکدست و متناسب باشد. نور خیلی زیاد یا بسیار کم برای سبک مدرن چندان مناسب نیست. یکی از استانداردترین نورپردازی ها در دکوراسیون خانه مدرن، ایجاد نورهای مخفی با استفاده از لامپ های هالوژنی است. لوسترهای کلاسیک در این سبک جایی ندارند؛ پس بهتر است در جستجوی لوسترهای ساده و مدرن باشید. این روزها با رواج دکوراسیون مدرن، لوسترهای مدرن بسیاری را در بازار پیدا خواهید کرد.

اما اگر به طور کلی با قرار دادن لوستر در اتاق نشیمن موافق نیستید، آباژورهای مدرن می توانند مکمل مناسبی برای نورهای مخفی در خانه باشند.

توصیه هایی برای ایجاد سبک مدرن در دکوراسیون

خرید از فروشگاه های مطمئن و با کیفیت

همانطور که دیدید ایجاد سبک مدرن نیار به جزئیات و لوازم زیادی ندارد. اصلی ترین عامل برای جلوه بیشتر نمای خانه، انتخاب وسایل مناسب است. دکوراسیون اتاق خواب بلج یک فروشگاه آنلاین با تنوع بالا و قیمت های بسیار مناسب است که به شما برای خرید لوازمی مانند میز تحریر، کمد، میز آرایش و دیگر لوازم چوبی کمک می کند.

شما می توانید در این سایت توضیحات هر محصول را بخوانید تا با ویژگی های دقیق آن آشنا شوید. پس از خرید می توانید مطمئن باشید که پشتیبانی بلج، راهنمای شما در همه مراحل خرید هستند.

:
:
:
آخرین اخبار