تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۰۱۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار: مدارس و دانشگاه‌ها در خوزستان همچنان تعطیل می‌مانند
  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها در استان، همچنان تعطیل می‌مانند گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایه نهم دانش‌آموزان به ستاد مدیریت کرونا در خوزستان واگذار شد.

 غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بعد از مکاتبات صورت گرفته، مقرر شد تا ۱۷ خرداد هیچ‌گونه امتحانی در پایه نهم ویژه دانش‌آموزان خوزستانی برگزار نشود.

وی تصریح‌کرد: بعد از این نیز تصمیم‌گیری در مورد چگونگی برگزاری این امتحانات به ستاد استانی مقابله با کرونا واگذار شده و در این راستا امیدوار هستیم که امتحانات به صورت غیرحضوری و یالحاظ کردن نمرات نوبت اول برای کل سال انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان‌کرد: این اقدام در راستای رفع دغدغه والدین دانش‌آموزان خوزستانی و حفظ سلامتی فرزندان آنها صورت گرفته است.

با صعودی شدن روند ابتلا به کرونا در خوزستان ادارات و بازار خوزستان در ۲ مرحله ۲۲ تا ۲۹ اردیبهشت و یکم تا پنجم خرداد ماه با دستور شورای تامین استان تعطیل شدند.

به همین دلیل مدارس خوزستان بر خلاف سایر استان‌ها برای مقابله با انتشار کرونا در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی نشدند و همچنان تعطیل هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار