تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۰۱۱۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرغداری صنعتی رامهرمز، ۱۸۰ نفر را دست به کار می‌کند
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مرغداری صنعتی در رامهرمز با ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۸۰ نفر در روز‌های آتی افتتاح می‌شود.
 عبدالامیر نیرومند معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت منویات معظم له، پس از افتتاح اولین طرح بزرگ دامپروری در اردیبهشت امسال در زمینه پرورش صنعتی و توام ۵۰۰ راس گاومیش و پرورش ماهی برای اولین بار در کشور، دومین طرح کلان استان در زمینه مرغ تخمگذار صنعتی افتتاح خواهد شد.

او افزود: یک مرغداری پرورش مرغ‌های تخمگذار صنعتی در شهرستان رامهرمز، همزمان با عید سعید فطر و با ظرفیت ۱۵۰ هزار قطعه مرغ به بهره برداری می‌رسد و برای ۱۸۰ نفر شامل؛ ۳۰ نفر به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر به طور غیرمستقیم اشتغال پایدار ایجاد می‌کند.

نیرومند با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت ۲ هکتار و حجم سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال بصورت تمام مکانیزه به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: ظرفیت فعال تولید تخم مرغ در استان در حال حاضر بالغ بر ۸ هزار تن در سال است که با افتتاح این مرغداری، تولید این محصول به ۲ هزار و ۶۰۰ تن در سال خواهد رسید.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان راه اندازی این واحد را عامل افزایش ۳۲ درصدی تولید تخم مرغ صنعتی در استان و بیان کرد: امید است با توجه به پروژه‌های در دست اجرا در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد افتتاح چندین واحد بزرگ دامپروری در نقاط مختلف استان باشیم.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار