تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۰۱۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست نماینده ولی فقیه در خوزستان:
دید وبازدید نروید، عید را مجازی تبریک بگویید
  نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم بادرنظر گرفتن شرایط موجود استان، در ایام عید فطر به دید و بازدید نروند و از طریق تلفن و با استفاده از فضای مجازی عید سعید فطر را به همدیگر تبریک بگویند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد  اظهار داشت: وضعیت قرمز کرونا در استان که باعث شده خیلی از اعمال عبادی تعطیل شود لذا درخواست می شود که دید و بازدید مردم از طریق فضای مجازی و برقراری تماس تلفنی باشد.

وی با بیان اینکه از لحاظ شرعی، صله رحم نیز از طریق تماس تلفنی و پیامک محقق می شود گفت: از سران عشایر عرب و بزرگان و معتمدین استان خواهشمندیم مردم را به ماندن در خانه در روز عید سعید فطر دعوت کنند تا شاهد کاهش ابتلا به ویروس کرونا و حفظ جان مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تاکید دوباره بر رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم استان و ماندن در خانه افزود: بی شک با همکاری مردم کنترل و مهار و ریشه کنی این ویروس آسانتر می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا از طریق تماس به راحتی منتقل می‌شود، در حال حاضر در خانه ماندن، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی بهترین راهکار برای کنترل و جلوگیری از شیوع بیش از پیش آن محسوب می‌شود.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد کل مبتلایان به کرونا درکشور تا ظهر روز جمعه دوم خردادماه به ۱۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر رسیده است و در سطح کشور خوزستان از لحاظ آمار ابتلا، در وضعیت قرمز قرار دارد .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار