تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۲۰۱۰۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تبلت‌های وزارت ارتباطات به دانش‌آموزان محروم شهرستان دزفول اهدا شد
بیست تبلت از سوی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دانش آموزان مناطق روستایی و خانواده‌های نیازمند دزفول اهدا شد.
  با توجه به شیوع کرونا در کشور، بر‌اساس تصمیمات مسئولان در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس مدارس سراسر کشور تعطیل شدند و با تعطیلی مدارس تحصیل دانش آموزان در فضای مجازی آغاز و در این راستا ارتباط دانش آموزان و دبیران در پیام رسان‌های داخلی فراهم شد. 

آموزش از طریق رسانه ملی و پیام رسانه‌های مختلف کماکان ادامه داشت تا اینکه وزارت آموزش و پرورش در اقدامی برای نخستین‌بار از سامانه‌ای تحت عنوان شاد یا همان شبکه اجتماعی دانش‌آموزان رونمایی کرد و هدف از آن را ارتباط مستمر دانش آموزان و معلمان و دبیران در بستر فضای مجازی اعلام کرد که دانش آموزان و معلمان با ورود به این سامانه باید بحث تحصیل  و آموزش را دنبال می‌کردند.‌

رضا کافی‌فر  اظهار داشت: با پیگیری و درخواست از وزیر ارتباطات و جوانبخت دستیار ویژه وزیر ارتباطات در امور جوانان، برای تهیه تبلت دانش‌آموزان مناطق روستایی و خانواده‌های نیازمند دزفول و  نیز با توجه به شرایط کشور و ضرورت آموزش مجازی سامانه شاد، تبلت برای جوانان و نوجوانان نیازمند شهرستان دزفول درخواست داده شد.

وی با بیان اینکه با موافقت آذری جهرمی این پیشنهاد تایید شد، افزود: به دستور وزیر ارتباطات بیست عدد تبلت به ارزش مالی بیش از 500 میلیون ریال ارسال شد تا دانش آموزان مناطق روستایی و نیازمند دزفول با ورود به سامانه شاد از آموزش مجازی بهره ببرند.

کافی‌فر در ادامه گفت: تبلت‌ها با تجهیزات کامل، سیم کارت و نیز اینترنت رایگان برای استفاده دانش آموزان در کلاس‌های مجازی تهیه شده است.

 مشاور جوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، با اشاره به اینکه تعدادی هم توسط خیرین دزفول تهیه خواهد شد، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده به دنبال آن هستیم تعداد تبلت‌ها بیشتر برای دانش آموزان نیازمند شهرستان تهیه کنیم.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار