تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۰۱۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز سنجش سلامت نوآموزان خوزستانی از مردادماه
  رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به آغاز سنجش سلامت نوآموزان استان از مردادماه، گفت: امسال به منظور حفظ و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، هر پایگاه روزانه تنها ۲۰ دانش‌آموز را سنجش می‌کند.

علی ممبینی  اظهار کرد: از نیمه دوم تیرماه سال جاری نوبت‌دهی برای سنجش نوآموزان آغاز می‌شود و از ابتدای مرداد کار سنجش آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، سنجش امسال نوآموزان نسبت به سال‌های گذشته قطعا تفاوت‌هایی خواهد داشت. در سطح استان ۷۰ پایگاه، کار سنجش نوآموزان را انجام می‌دهند که امسال به منظور حفظ و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، هر پایگاه روزانه تنها ۲۰ نفر را سنجش می‌کند در حالی که سال‌های گذشته در هر پایگاه روزانه ۴۶ نوآموز سنجش می‌شدند.

ممبینی در خصوص سنجش دانش‌آموزان عشایری گفت: در مناطق عشایری سه پایگاه سنجش داریم و تلاش ما بر این است که همه نوآموزان پایه اول را سنجش کنیم. سنجش عشایری هر ساله به صورت رایگان انجام می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان تصریح کرد: اما امسال برای حفظ سلامتی نوآموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی تنها ۲۰ نوآموز پذیرفته می‌شوند.

وی در پایان گفت: سنجش در مرحله مرداد و شهریور تنها برای نوآموزانی است که وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند و سنجش پیش‌دبستانی‌ها از مهرماه به بعد آغاز می‌شود. دانش‌آموزانی که سال گذشته در دوره پیش‌دبستانی سنجش شده‌اند، نیازی به سنجش و حضور مجدد ندارند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار