تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۲۰۰۸۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزشگاه آرایشگری کجا برم؟

 آموزشگاه آرایشگری

امروزه تعبیر از زیبایی و جذابیت نسبت به قبل تغییرات بسیاری کرده است و معمولا اکثر بانوان و آقایان به دنبال مراکز زیبایی می‌باشند که از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنند.

خدماتی که امروزه در سالن‌های زیبایی و آموزشگاه آرایشگری ارائه داده می‌شود بسیار متنوع بوده و معمولا برطرف کننده تمام نیاز های شخصی مشتریان می‌باشد.

تنوع آموزشگاه آرایشگری در تهران بسیار زیاد بوده و معمولا این مراکز به صورت حرفه ای و از طریق آزمون‌های متنوع اقدام به ارائه مدرک معتبر می‌نمایند.

اگر شما نیز به دنبال آموزشگاه حرفه ای برای کسب تخصص هستید با ما همراه باشید.

آموزشگاه آرایشگری کجا برم؟

آموزشگاه آرایشگری در تهران

آموزشگاه آرایشگری در تهران بسیار زیاد می‌باشد و اگر بتوانید دوره‌های آرایشگری را در مراکز برتر که زیر نظر سازملان فنی حرفه‌ای هستند سپری کنید در اینصورت می‌توانید به راحتی بعد از اتمام دوره و با کسب مدرک معتبر که از طریق آزمون‌های متعدد، به کار آموزان داده می‌شود. شروع به فعالیت در زمینه زیبایی و یا تاسیس یک سالن زیبایی کنید.

دوره‌های ارائه شده در آموزشگاه‌های آرایشگری متنوع بوده و شما بسته به علاقه خود می‌توانید در هر کدام از موارد زیر شروع به آموزش کنید.

· آموزش میکروپیگمنتیشن ( تتوی ایمن )

· شینیون حرفه ای

· رنگ و مش حرفه ای

· آموزش اصلاح و ابرو

· گریم و میکاپ حرفه ای

· کوتاهی مو

· آموزش تخصصی ناخن

· و...

اکثر افرادی که در دوره‌های آرایشگری ثبت نام می‌کنند قصد تاسیس سالن های زیبایی و یا آموزشگاه‌های آرایشگری را دارند که ادامه مطالب شرایط تاسیس آموزشگاه آرایشگری را توضیح خواهم داد.

آموزشگاه آرایشگری کجا برم؟

چه نکاتی در آموزشگاه آرایشگری حائز اهمیت است؟

آموزش‌های ارائه شده در آموزشگاه‌های آرایشگری باید در چهارچوب مشخصی انجام شود، یعنی دقت به مطالب تئوری به اندازه مطالب عملی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، به دلیل اینکه بعد از اتمام دوره آزمون‌های تئوری و عملی گرفته خواهد شد و در نتیجه آن مدرک معتبر به هنرجویان اعطا می‌گردد. مهم‌ترین نکته ای که در این میان وجود دارد میزان خلاقیت و علاقه هنرجویان عزیز می‌باشد هرچه شدت علاقه و رغبت به یادگیری در افراد بیشتر باشد به همان میزان مطالب گفته شده را خوب فراخواهند گرفت.

و نکته بسیار مهم دیگر آشنایی به مد و اصول آرایشگری به روز میباشد هرچه میزان اطلاعات عمومی هنرجویان از مد و روش آرایش بیشتر باید به همان میزان موفق خواهند بود.

مثلا سبک آرایش 5 سال قبل با الان بسیار فرق کرده است و رفته رفته هم مدل لباس‌ها و هم آرایش به سمت سادگی سوق پیدا می‌کند.

پس لازم است علاوه بر مد نظر قرار دادن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط آموزشگاه مربوطه، اطلاعات عمومی خود را نیز از زیبایی و مد بالا ببریم.

لازم به ذکر است که بعد از اتمام دوره‌های مربوطه، به سازمان فنی حرفه ای معرفی خواهید شد و بعد از آزمون های تئوری و عملی موفق به کسب مدرک معتبر در رشته مربوطه خواهید شد.

اگر قصد اشتغال زایی و تاسیس سالن زیبایی را بعد از اخذ مدک دارید، توصیه می‌شود مدتی در کنار افراد با تجربه در زمینه آرایشگری مشغول به کار باشید تا بتوانید در بازه زمانی، کسب مجوز برای تاسیس سالن زیبایی، تجربه لازم را کسب نمایید.

چگونه آموزشگاه آرایشگری تاسیس کنیم؟

در مرحله اول باید به مرکز فنی حرفه ای منطقه ای که در آن ساکن هستید مراجعه کنید و بعد از تکمیل ثبت نام در پرتال، و تکمیل فرم تاسیس آموزشگاه، در مرحله بعدی باید هدف از تاسیس آموزشگاه را مشخص کنید

که تمام این موارد به صورت مکتوب بوده و در پرونده ضمیمه می‌گردد.

در نهایت بعد از استعلام و عدم وجود سوء سابقه پیشینه و عدم اعتیاد، مدارکتان به حراست و هیئت نظارت محل سکونتتان ارسال می‌گردد و در نهایت دو هفته پس از تایید، مجوز افتتاح آموزشگاه را دریافت خواهید کرد که تا 6 ماه بعد از دریافت مجوز باید محل مشخصی برای آموزشگاه یا سالن زیبایی خود، معرفی کنید.

شرایط تاسیس سالن های زیبایی آقایان و بانوان، مشترک می‌باشد. و در لیست زیر شروط اخذ پروانه تاسیس بیان شده است:

· سن درخواست کننده حداقل 28 باشد.

· حداقل داشتن مدرک فوق دیپلم

· داشتن سابقه کاری

· عدم سوء پیشینه

· و...

آموزشگاه آرایشگری کجا برم؟

علاقمندان به دوره‌های آموزش آرایشگری می‌توانند براحتی در سایت www.dobanoo.comثبت نام کنند و با شرکت در کلاس‌های آموزشی این آموزشگاه کلیه قوانین و آموزش‌های لازم را به راحتی طی کرده و مدرک فوق خود را در زمینه‌ی آرایشگری دریافت کنند. مواد و لوازم مصرفی هنر جویان به صورت رایگان در اختیارشان قرار میگیرد و احتیاج به خرید لوازم مصرفی ندارند این آموزشگاه با داشتن لایسنس های مدیریتی و مربیگری و مربی های حرفه ای برای هر لاین آماده ارائه بهترین آموزش ها برای هنرجویان عزیز میباشد.

:
:
:
آخرین اخبار