تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۰۰۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید ساعت از گالری ساعت کنز

خرید ساعت مردانه چگونه است:

همواره خرید ساعت مردانه، یکی از مشکل ترین امور برای خانم ها است. اولین چیزی که یک خانم برای هر مناسبی به ذهنش می رسد، هدیه دادن ساعت و خرید ساعت مردانه برای همسر یا پدرش است. خرید ساعت ، برای خانم ها دشوار تر است زیرا آن ها با برند ها و عملکرد های یک ساعت خوب آشنا نیستند. در این مقاله می خواهیم گالری ساعت کنز را به عنوان بهترین گالری ساعت در کرج معرفی نماییم. این گالری ساعت با سابقه طولانی، تجربه ی زیاد و تحویل بهترین ساعت ها به مشتری توانسته است که رضایت بسیاری از افراد را جلب نماید. گالری ساعت کنز علاوه بر آن که بهترین ساعت ها را به مشتریان تحویل می دهد.

مرتبط : خرید ساعت در کرج

یک سری نکات مهم نیز به شما معرفی می نماید تا شما عزیزان بتوانید در خرید ساعت همواره موفق باشید. از مهم ترین این ویژگی ها به شرح زیر می باشد.

خرید ساعت از گالری ساعت کنز:

خرید ساعت مردانه

توصیه های گالری کنز برای خرید بهترین ساعت مردانه:

نکته ی اول: یکی از قابل توجه ترین جنبه های ساعت،موادمورد استفاده در تولید آن است. با این حال، علاوه بر کمک به زیبایی شناسی یک ساعت، مواد مورد استفاده در ساعت اثرات دیگری نیز دارد. مواد مختلف ممکن است کم و بیش دوام داشته باشند و هم چنین می توانند بر وزن کلی یک ساعت تأثیر بگذارند. مواد های مختلف مورد استفاده در ساعت های مختلف به شرح زیر است:

خرید ساعت مردانه از جنس فولاد ضد زنگ: در دهه 1930 جنس استنلس استیل به عنوان گسترده ترین و محبوب ترین ماده مورد استفاده قرار گرفت. فولاد ضد زنگ مقرون به صرفه تر و هم چنین مقاوم در برابر خوردگی و سبک است.این ویژگی ها آن را به یک ساعت مچی بسیار کاربردی تر و مبتنی بر ابزار تبدیل می کنند.

خرید ساعت مردانه از جنس تیتانیوم: تیتانیوم اولین حضور خود را در بازار ساعت بسیار دیرتر از فولاد ضد زنگ داشت. اولین ساعت برای استفاده از تیتانیوم توسط Citizen در سال 1970 ساخته شد. تیتانیوم مشابه فولاد ضد زنگ نیز بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است.در حالی که تیتانیوم به اندازه ی فولاد قوی است، وزن آن تقریباً نیمی از وزن ساعت های فولادی می باشد.

خرید ساعت مردانه از جنس سرامیک: در حالی که ممکن است به نظر برسد این ساعت مانند یک نوع وسایل آشپزی از جنس سرامیک است، اما این ساعت ها بسیار بادوام می باشد. ساعت های سرامیکی فوق العاده سخت هستند آن ها را از خراشیدن و نشان دادن علائم سایش تقریبا غیر ممکن می کند.هم چنین این ساعت ها در اثر اشعه ماوراء بنفش آسیب نمی بینند. علاوه بر آن ساعت سرامیکی نیز سبک وزن است و تقریباً مانند آلومینیوم وزن دارد. این ساعت ها برای افرادی که پوست حساس دارند بسیار عالی است، زیرا سرامیک ضد حساسیت است. متأسفانه، اگر چه سرامیک برای مقاومت در برابر خراش به اندازه کافی سخت است، اما شکننده است. پس باید در نگه داری و خرید ساعت مردانه از جنس سرامیک دقت لازم را داشته باشید.

خرید ساعت از گالری ساعت کنز:

خرید ساعت مردانه

خرید بهترین ساعت ها از گالری ساعت:

برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، آب و ذرات دیگر ساعت ها به وسیله ی شیشه ای پوشیده شده اند. شیشه ای که به عنوان کریستال ساعتنیز شناختهمی شود، از انواع مواد مختلفی ساخته می شود که در نقاط مختلف قیمت دارای خواص متفاوتی هستند.سه نوع اصلی این شیشه ها عبارت هستند از: یاقوت کبود، معدنی و اکریلیک.

خرید ساعت مردانه با شیشه ای از جنس یاقوت کریستال یاقوت کبود: در حالی که یاقوت کبود به طور طبیعی به ندرت یافت می شود، برای استفاده در کریستال های ساعت مچی از نظر مصنوعی در آزمایشگاه ها پرورش می یابد.این ساختار همانند یاقوت کبود طبیعی است اما برای ساخت بسیار ارزان تر است.

بنابراین برای خرید ساعت در کرج، شما می توانید با خیالت راحت به گالری ساعت کنز مراجعه نمود و بهترین ساعت های مردانه را خریداری نمایید.

خرید ساعت از گالری ساعت کنز:

خرید ساعت مردانه

:
:
:
آخرین اخبار