تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۲۰۰۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۱ سد کشور کمتر از ۴۰ درصد پرشدگی دارند
  بر اساس گزارش دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران، ۲۱ سد کشور تا ۱۲ اردیبهشت کمتر از ۴۰ درصد و ۹۰ سد نیز بیش از ۹۰ درصد پرشدگی دارند. 

مقادیر ورودی آب به سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه ۹۸) تا ۱۲ اردیبهشت ۴۰.۷میلیارد متر مکعب است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۹ کاهش نشان می دهد.

مقادیر خروجی آب از سدها ۳۱ میلیارد متر مکعب است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۳درصد کاهش دارد.

موجودی آب مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۲ اردیبهشت به ۳۸.۲میلیارد متر مکعب رسید.

موجودی آب مخازن سدهای کشور نسبت به مدت مشابه پارسال چهار درصد کاهش یافت.

۷۶ درصد حجم مخازن سدهای کشور پر است که این میزان نسبت به هفته گذشته یک هزار و ۸۰ میلیون متر مکعب افزایش نشان می‌دهد.

  سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:ماموران کلانتری۱۸ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی سیستم پخش خودرو، مدارک هویتی و کارت‌های سوخت سرقتی کشف شد، بیان داشت: سارق در بازجویی پلیس به ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به استرداد اموال سرقتی کشف شده به صاحبانشان خاطرنشان کرد: متهم پس از بازسازی صحنه های سرقت و تشکیل پرونده با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار