تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۹۹۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین داکت اسپلیت های موجود در بازار
برترین داکت اسپلیت های موجود در بازار
یکی از دغدغه های صاحبان ساختمان های مسکونی و تجاری بهره مندی از بهترین سیستم تهویه مطبوع برای ایجاد هوای مطلوب در فضای داخلی ساختمان است. لازم است قبل از اتمام پروژه و ساخت و ساز سیستم مناسب را انتخاب و نسبت به زمینه سازی برای نصب آن اقدام نماییم و به این ترتیب در اتلاف وقت و هزینه ها صرفه جویی کرده ایم. یکی از سیستم های متداول و مرسوم در تمام دنیا استفاده از داکت اسپلیت جهت ایجاد سرمایش و گرمایش محیط داخلی می باشد. در این مقاله قصد داریم نحوه عملکرد داکت اسپلیت همچنین برندهای معتبر و پرفروش بازار ایران را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

داکت اسپلیت همانطور که از نامش پیداست از دو یونیت داخلی و خارجی که به وسیله ی لوله های مسی با یکدیگر در ارتباطند تشکیل شده است. داکت اسپلیت ها با قابلیت سرد و گرم یکی از بهترین تجهیزات در صنعت تاسیسات ساختمانی هستند به این تربیت شما می توانید با یک وسیله در روزهای سرد و گرم دمای محیط را به درجه دلخواه و مطلوب برسانید. عملکرد سرمایشی این تجهیزات کاملا مشابه کولر گازی می باشد و با عمل تبرید سازی ماده مبرد داخل کمپرسور هوای سرد را به محیط انتقال می دهند.

 اما در زمان ایجاد هوای گرم کاملا متفاوت هستند به این ترتیب که کویل گرمایشی که به صورت لوله ی مارپیچ است و معمولا از جنس مس می باشد و به طور عمده در کف هواساز تعبیه می شود وظیفه ی ایجاد هوای گرم را در روزهای سرد به عهده دارد. این دستگاه آب گرم مورد نیاز خود را از سیستم موتورخانه مرکزی و یا پکیج دریافت می نماید. با نصب ترموستات می توان در هر اتاق به طور مجزا دمای مورد نظر را تنظیم نمود.

معرفی بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت

در حال حاضر با توجه به نیاز بازار شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در سراسر دنیا در زمینه ساخت و توزیع داکت اسپلیت فعالیت دارند و سالانه میلیون ها دستگاه را با سطح کیفیت متفاوت تولید و روانه بازار رقابت می کنند. اما هنگام خرید این سوال پیش میاد که واقعا کدام مارک موجود در بازار از کیفیت و بازدهی بالاتری برخوردار است. گروه دما پویا با توجه به سطح فروش این محصولات و درصد رضایت مشتریان همچنین ارائه خدمات بهینه شرکت توزیع کننده و در دسترس مراکز سرویس دهی، لیستی از بهترین داکت اسپلیت ها در بازار را جمع آوری کرده و تاریخچه و سابقه این برندها در بازار را همچنین ویژگی های داکت اسپلیت ها را جهت خریدی بهینه و مطمئن مورد بحث قرار داده است. پیشنهاد داریم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان دما پویا تماس حاصل فرمایید.

داکت اسپلیت ال جی

ال جی، بدون شک یکی از برندهای نامی و معتبر در بازار ایران است که در زمینه تولید لوازم خانگی دارای سابقه ای طولانی و موفق می باشد و به خوبی توانسته در بازار ایران در لیست بهترین ها بدرخشد. داکت اسپلیت های ال جی در ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو برساعت با عملکرد سرد و گرم ارائه می گردد. این شرکت جهت عرضه بهترین داکت اسپلیت همواره از بهترین متریال و تکنولوژی بهره می گیرد و محصولاتی با کیفیت و کارایی فوق العاده روانه بازار رقابت می کند.

گروه تولیدی ال جی جهت صرفه جویی در مصرف برق و اتلاف انرژی از کیت اینورتر در ساخت داکت اسپلیت ها بهره می برد همچنین در این سیستم ها کمپرسورهای اورجینال و ساخت شرکت ال جی که در انها از گاز r410 سازگار با محیط استفاده شده است. با توجه به کیفیت و کارایی فوق العاده ای این محصولات توانسته طی سال های متمادی در لیست بهترین داکت اسپلیت ها در بازار قرار گیرد. گروه مهندسی گلدیران نماینده رسمی و انحصاری محصولات ال جی در ایران است، گلدیران دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور می باشد که داکت اسپلیت های ال جی را با 60 ماه گارانتی و 24 ماه سایر قطعات ارائه می نماید.

داکت اسپلیت سامسونگ

یکی دیگر از برندهای مشهور در بازار جهانی از جمله ایران سامسونگ می باشد. این شرکت کره ای در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله سیستم های تهویه مطبوع فعالیت گسترده ای دارد، و همواره سعی بر آن داشته با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتریان بر سبد کالایی خود بی افزاید و محصولاتی طبق استانداردهای بین المللی ارائه نماید. داکت اسپلیت سامسونگ یکی از تجهیزات تولیدی این گروه صنعتی بزرگ است که طبق جدیدترین تکنولوژی ها روز تهیه شده و توانسته در لیست بهترین داکت اسپلیت ها در بازار قرار گیرد.

داکت اسپلیت سامسونگ در ظرفیت های 12000 تا 60000 بی تی یو برساعت با عملکرد سرد و گرم و موقعیت نصب افقی و عمودی با بالاترین کارایی تولید و به سایر کشورها از جمله ایران صادر می نماید. این محصولات جهت صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از اتلاف انرژی مجهز به کیت اینورتر هستند و همچنین از کمپرسور ساخت همین شرکت بهره می برند و گاز مبرد بکار رفته در آنها از نوع r22 و r410 سازگار با محیط استفاده شده است. شرکت سام سرویس نماینده رسمی و انحصاری محصولات در ایران است، داکت اسپلیت های سامسونگ با 60 ماه گارانتی کمپرسور و 18 ماه سایر قطعات در نمایندگی های فعال این شرکت در سراسر کشور با بالاترین کیفیت ارائه می گردد.

داکت اسپلیت گرین

یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع گرین می باشد. این چند طی چندین سال سابقه و حضور موفق در این عرصه به خوبی توانسته نظر مشتریان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کند و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز و بهره گیری از دانش فنی روز محصولاتی طبق استانداردهای بین المللی تولید و به سایر کشورها از جمله ایران صادر می نماید. این گروه صنعتی داکت اسپلیت گرین را در ظرفیت 18000 تا 60000 بی تی یو برساعت با کمپرسورهای روتاری با کارایی و راندمان بسیار بالا تولید و ارائه می نماید. گاز مبرد به کار رفته در کمپرسور این دستگاه ها از نوع r410 و r22 سازگار با محیط است.

این شرکت جهت جلوگیری از اتلاف انرژی از تکنولوژی اینورتر در ساخت داکت اسپلیت های تولیدی بهره می برد. طی سال های اخیر به دلیل کیفیت مطلوب این سیستم ها در لیست بهترین داکت اسپلیت ها در بازار قرار گرفته است. شرکت پشم شیشه پارس نماینده رسمی و انحصاری فروش محصولات هایسنس در ایران فعالیت دارد. داکت اسپلیت های هایسنس با 60 ماه گارانتی کمپرسور و 24 ماه سایر قطعات در نمایندگی های فعال سراسر کشور با کیفیت بالا عرضه می گردد.

داکت اسپلیت هایسنس

هایسنس، یکی از برندهای مطرح در بازار جهانی در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع بشمار می آید. این گروه تولیدی با بهره گیری از دانش و فناوری روز محصولاتی طبق استانداردهای بین المللی تولید و به سایر کشورها صادر می نماید. داکت اسپلیت هایسنس در ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت با کارایی و راندمان بسیار بالا تولید و عرضه می کند. این نوع داکت اسپلیت ها مجهز به کمپرسور GMCC ژاپن با کیفیت و قدرت هوادهی فوق العاده بالا تولید می شوند. گاز مبرد بکار رفته در کمپرسور آنها از نوع r410 سازگار با محیط است. داکت اسپلیت هایسنس با دارا بودن کمپرسور روتاری و اسکرال در تمامی نقاط ایران قابل استفاده هستند. با توجه به تنوع اقلیم جغرافیایی کشورمان در اکثر نقاط می توان از این سیستم ها بهره برد و هوایی مطبوع در محیط ایجاد نمود.

بنابراین این نوع محصولات در لیست بهترین داکت اسپلیت ها در بازار قرار گرفته اند و هایسنس توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. شرکت هایسنس جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و هدررفت برق داکت اسپلیت های تولیدی را با کیت اینورتر تهیه و به بازار جهانی صادر می نماید. گروه فنی مهندسی زرین طی چند دهه به عنوان نماینده رسمی و انحصاری فروش محصولات هایسنس در بازار ایران فعالیت دارد. داکت اسپلیت های هایسنس با 60 ماه گارانتی کمپرسور و 18 ماه سایر قطعات توسط نمایندگی های فعال این گروه در سراسر ایران به فروش می رسد .

داکت اسپلیت میدیا

میدیا، یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله تهویه مطبوع در دنیا می باشد. این شرکت طی سال های متوالی و حضور موفق در این عرصه به خوبی توانسته محصولاتی با کیفیت و کارایی بالا تولید و به سایر کشورها از جمله ایران صادر نماید. گروه تولیدی میدیا داکت اسپلیت هایی طبق استانداردهای بین المللی با کارایی بالا در ظرفیت های 24000 تا 60000 بی تی یو برساعت تولید می شوند. کمپرسورهای بکار رفته در این داکت اسپلیت ها از نوع اسکرال مناسب مناطق گرمسیری تهیه و نوع گاز مبرد بکار رفته در آنها از نوع r22 است. با توجه به کیفیت و عملکرد مطلوب این تجهیزات طی چندین سال در لیست بهترین داکت اسپلیت ها در بازار قرار گرفته است.

گروه صنعتی میدیا جهت جلوگیری از اتلاف انرژی از تکنولوژی اینورتر در داکت اسپلیت ها بهره می برد. این محصولات با عملکرد سرد و گرم در تمامی روزهای سال هوایی مطبوع به محیط هدیه می بخشد. شرکت بانیان به عنوان نماینده رسمی و انحصاری فروش محصولات میدیا در ایران فعالیت دارد. داکت اسپلیت های میدیا با 60 ماه گارانتی کمپرسور و 18 ماه سایر سایر قطعات در نمایندگی های سراسر کشور به فروش می رسد.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

ایران رادیاتور، یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید سیستم های حرارتی و برودتی در ایران می باشد. این شرکت ایرانی قدمت طولانی و حضور موفقی در خصوص طراحی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در ایران دارد. به واسطه سطح کیفیت بسیار بالا محصولات تولیدی خود را به سایر کشور های خاورمیانه نیز صادر می کند.   گروه تولیدی ایران رادیاتور داکت اسپلیت هایی مطابق استانداردهای ملی و بین المللی با راندمان بالا در ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت تولید می شوند.

در داکت اسپلیت ایران رادیاتور از کمپرسور روتاری ویژه مناطق معتدل و مرطوب استفاده شده است. با توجه به کیفیت و عملکرد مطلوب این تجهیزات در همان سال های ابتدایی در لیست بهترین داکت اسپلیت ها در بازار قرار گرفته و به یکی از برندهای پرفروش تبدیل شد. گروه تولیدی ایران رادیاتور به منظور جلوگیری از اتلاف و هدر رفت انرژی از کیت اینورتر در این محصولات بهره می برد. این محصولات با قابلیت عملکرد سرد و گرم می توانند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های مشابه در این زمینه باشند. محصولات ایران رادیاتور همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش همین شرکت در نمایندگی های فعال سراسر کشور با بالاترین سطح کیفیت عرضه می شوند. مدت زمان گارانتی کمپرسور 60 ماه و 18 ماه سایر قطعات با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسند.

شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه دماپویا نسبت به مشاهده و خرید سایر سیستم های تهویه مطبوع اقدام نمایید.
:
:
:
آخرین اخبار