تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
کد خبر: ۱۹۹۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زیبایی های منحصر به فرد باکو در فصل گرم تابستان


شهر زیبای باکو در حاشیه سواحل دریای خزر واقع شده است . اگرچه که باکو تا سالها پیش به عنوان مکانی برای سفر شناخته نشده بود اما در سالهای اخیر به دلیل معماری های خارق العاده و دستاورد های فراوان شروع به جذب توریست از اقصی نقاط دنیا کرده است.پس از راه اندازی سیستم ویزای الکترونیکی آذربایجان سفر به این شهر نیز راحت تر شد و سالیانه میلیون ها گردشگر در قالب تور باکو برای سپری کردن تابستان به این شهر سفر می کنند و به همین دلیل جاذبه های بیشتر و بهتری در این شهر به نمایش گذاشته می شود. سواحل تمیز تر و قابل استفاده تر شده اند، هتل های متعددی در نواحی مختلف باکو ساخته شده است و سیستم حمل و نقل شهری پیشرفت چشمگیری داشته است. از باکو قدیم تنها چند یادواره و بنای تاریخی به جا مانده است.

در فصل تابستان این شهر توریستی مملو از گردشگرانی می شود که برای گذراندن فصل گرم و لذت بخش تابستان که به دنبال کشف زیبایی های طبیعت اذربایجان هستند. در فصل تابستان مکان مورد علاقه ی همه ی گردشگران ساحل و دریای زیبای خزر است جایی که کودکان می توانند در اب کم عمق و گرم ان شنا کنند و از تعطیلات خود لذت ببرند. در این زمان از سال پارک های ابی بزرگ و مجهز باکو نیز فعالیت دارند و پذیرای گردشگران می باشند.

در این فصل در مقایسه با بقیه فصل ها هزینه ی همه ی خدمات از جمله قیمت هتل های باکو افزایش پیدا می کند. در تابستان تورهای محلی متعددی برای بازدید از زیبایی های باکو برگزار می شود و لیدر های با تجربه اثار باستانی و معماری های چشم نواز این شهر زیبا را به شما نشان می دهند.

یکی دیگر از جادبه های توریستی شهر باکو کلوپ های ورزش های ابی متعدد است که از خرداد ماه به صورت گسترده فعالیت خود را اغاز می کنند و انواع ورزش های ابی سرگرم کننده را به گردشگران ارائه می دهند. کافه ها و رستوران های ساحلی متعددی نیز در این بازه ی زمانی شروع به ارائه ی خدمات از جمله طبخ غذاهای معروف اذربایجان می کنند.

هتل های متعددی در سواحل باکو ساخته شده است که سفر لذت بخشی را برای شما رقم میزند. شما می توانید در هنگام رزرو هتل در باکو با هزینه ی اندکی در یکی از این هتل ها اقامت داشته و از گرمای ساحل و هوای خوش انجا لذت ببرید. از انجایی که ساحل باکو بسیار وسیع است و کیلومترها امتداد می یابد سرگرمی ها، رستوران ها و اقامت گاه های فراوانی در این قسمت ها ساخته شده است که دامنه ی وسیعی از انتخاب ها را در اختیار شما می گذارد.

یکایک سواحل باکو زیبا، چشم نواز و خاص است و تصویری از یک ساحل طبیعی و زیبا را در اختیار شما می گذارد. اکثر گردشگرانی که در این فصل به باکو سفر کرده اند نظرات مثبت و خوبی درباره ی سفر به باکو در این فصل را ارائه داده اند. استفاده از سواحل در تمام قسمت های باکو برای کودکان کاملا بی خطر است چرا که تیم غریق نجاتان به صورت مستمر در سواحل مشغول به فعالیت هستند تا تعطیلات خوشی را برای شما و فرزنداندان رقم بزنند. در صورت نیاز شما می توانید از یکی از مربیانی که در ساحل مشغول به فعالیت هستند برای یادگیری شنا و بقیه ورزش های ابی با هزینه ای نه چندان زیاد کمک بگیرید.

استراحت در سواحل زیبای دریای خزر برای همه ی رده های سنی خوشایند و لذت بخش است. اما علاوه بر سواحل، کوه های زیبا و منحصر به فرد این منطقه که در فاصله ی اندکی از شهر واقع شده اند با هوای پاکیزه و اتمسفر مثبت تجربه ی فوق العاده ای را برای گردشگران رقم می زند. کسانی که در فصل گرم به این شهر سفر می کنند امتیاز استفاده از این تفریحگاه طبیعی را نیز دارند.

معرفی چند ساحل معروف باکو

فرقی نمیکند که با تور زمینی باکو یا تور هوایی به این شهر سفر کرده باشید.به هرحال شما میتوانید از یکی از سواحل زیر برای خوشگذرانی استفاده کنید.اگرچه برای اینکه بتوانید سفری راحت و با کیفیت داشته باشید،میتوانید از کارگزار باکو بخواهید که شما را راهنمایی کند.

ساحل آمبوران

ساحل بیلگه بیچ

ساحل نوخانی

ساحل شیخوف

ساحل زاگولیا

در جریان باشید که گرانترین هتل در ساحل بیلگه بیچ و ارزانتری هتل در منطقه نوخانی واقع شده است.

موفق باشید.

:
:
:
آخرین اخبار