تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۹۹۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجری پیچ و رولپلاک نما بدون داربست/ مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب
مجری پیچ و رولپلاک نما بدون داربست-مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

شرکت آریا سازه ارتفاع البرز مجری پیچ و رولپلاک نما بدون داربست و با روش دسترسی با طناب می باشد.این شرکت با داشتن نیروهای خلاق و با تجربه می توانند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شما را با بالاترین کیفیت کاری اجرا کنند و شما نگرانی از سقوط سنگ نداشته باشید.از دیگر خدمات شرکت آریا سازه ارتفاع البرز می توان به شستشوی نمای ساختمان، رنگ آمیزی نمای ساختمان، پوشاندن درز انقطاع بین دو ساختمان، نصب توری مرغی پاسیو، نصب تابلو و بنر، آب بندی نمای ساختمان و ... اشاره کرد.

مجری پیچ و رولپلاک سنگ نما چه تعهدات و وظایفی دارد؟

سقوط سنگ از نمای یک ساختمان می تواند یک کابوس برای ساکنین آن ساختمان باشد.حالا اگر این ساختمان در حریم خیابان یا کوچه باشد نگرانی بیشتر شده و باید دنبال راهکار باشیم زیرا جان ساکنین و افرادی که از آنجا عبور و مرور می کنند در خطر خواهد بود.مجری پیچ و رولپلاک نما وظیفه دارد که از پیچ با کیفیت و دارای مقاومت کافی در نمای ساختمان استفاده کند.از دیگر وظایف مهم می توان به استفاده از تعداد پیچ لازم در نما اشاره کرد که از وظایف مهم مجری پیچ و رولپلاک نما است.این دو موضوع به این دلیل مهم است که در صورت رعایت نکردن آن هزینه اجرا برای پیمانکار بسیار پایین می آید و در عوض ایمنی کار برای کارفرما کم می شود.از تعهدات شرکت می توان به سه سال ضمانت اجرای کار اشاره کرد.

مجری پیچ و رولپلاک نما بدون داربست-مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

نحوه اجرای کار توسط تکنسین کار با طناب چگونه است؟

شرکت آریا سازه ارتفاع البرز دارای تیمی قدرتمند برای اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما می باشد.برای اینکه نمای یک ساختمان به درستی مقاوم سازی شود باید موارد پایه ای و مهم پیچ و رولپلاک رعایت شود.از این موارد مهم می توان به نکات زیر اشاره کرد.

استفاده از پیچ 6 سانتی فولادی با رولپلاک ساده.

استفاده از تعداد پیچ کافی در هر متر مربع.9 عدد پیچ مناسب می باشد.

برای سفت کردن پیچ ها از دریل مخصوص استفاده شود.

در صورتی که سنگ خزینه شود از بتونه استفاده شود.

از قسمت های ترک خورده شروع به پیچ و رولپلاک نشود.

برای سنگ های با ضخامت بیشتر از دو سانتی متر از پیچ 8 سانتی استفاده شود.

در صورت نیاز به بند کشی بین سنگ ها این کار انجام شود.

چه عواملی باعث سقوط سنگ می شود.

چه نکاتی در بنایی رعایت نمی شود که باعث سقوط سنگ می شود؟

برای اینکه یک نمای سنگی خوب داشته باشیم نیاز به یک مجری سنگ کاری خوب داریم.الان که داریم درباره نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نما صحبت می کنیم کار از کار گذشته است.لذا برای اطلاعات بیشتر در اینجا به نکات اجرای سنگ کاری نما اشاره می کنیم.

اولین نکته خرید یک سنگ مرغوب برای نمای ساختمان است.این سنگ در ایران با نام تراورتن است که در دنیا نظیر سنگ تراورتن ایران نیست.از سنگ تراورتن برای نمای خود استفاده کنید.

برای سرعت بخشیدن به کار نباید از سیمان خشک بر روی دوغاب استفاده کرد زیرا اینکار چسبندگی دوغاب را از بین می برد.

مجری سنگ کاری نباید از نخاله برای پر کردن فضای پشت سنگ استفاده کند.

از سنگ گرانیت برای نما استفاده نشود.این سنگ مناسب بدنه و کف است.

ماسه مورد استفاده ماسه شسته باشد.

حتما و حتما تمامی سنگ ها اسکوپ شوند.اسکوپ کردن خیلی خیلی مهم است و مانع از سقوط سنگ می شود.

بهترین زمان برای سنگ کاری نما فصل بهار و تابستان است.سعی شود در هوای سرد سنگ کاری نما انجام نشود.

مجری سنگ کاری نما باید دوغاب ریزی را به صورت یکدست انجام دهد.

و دیگر نکات اجرایی در سنگ کاری باید رعایت شود.

مجری پیچ و رولپلاک نما از چه نوع پیچی برای نمای ساختمان استفاده می کند؟

در خدمات پیچ و رولپلاک نما معمولا مجریان از سه نوع پیچ استفاده می کنند.توضیح این سه پیچ به صورت زیر می باشد.

پیچ گالوانیزه طلایی رنگ: این پیچ ها جز ارزانترین پیچ ها برای نمای ساختمان هستند.برخی از مجریان برای پایین آمدن هزینه ها از این پیچ استفاده می کنند.این پیچ ها از آهن ساخته شده و دارای روکش گالوانیزه اند و دوام پایداری مطلوبی نسبت به دو پیچ دیگر ندارند و بعد از مدتی دچار زنگ زدگی و خوردگی می شوند.

پیچ های فولادی سفید رنگ: شرکت آریا سازه ارتفاع البرز از این پیچ برای پروژه های خود استفاده می کند.قیمت نسبتا بالایی دارد و مقاومت و پایداری خوبی در برابر شرایط جوی دارد.از فولاد درجه یک ساخته شده و دارای روکش گالوانیزه می باشد.

پیچ های استیل: این پیچ ها بهترین پیچ برای استفاده در نمای ساختمان هستند.دوام و پایداری بسیار بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند و به سادگی زنگ نمیزند و خورده نمی شوند.از دو پیچ گفته شده بسیار گرانتر هستند و فقط با تقبل هزینه از طرف کارفرما به دلیل گرانی از این پیچ استفاده می کنیم.البته در پروژه هایی که دارای حساسیت بالایی می باشند باید از این پیچ استفاده کرد.

:
:
:
آخرین اخبار