تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۹۹۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع هشت هزار بسته بهداشتی و غذایی در مناطق محروم خوزستان
 فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: هشت هزار بسته غذایی و بهداشتی با توجه به نیاز اقشار آسیب پذیرجامعه به اقلام ضروری، در چند روز گذشته در مناطق محروم خوزستان توزیع شد.

 سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه در محل قرارگاه جهادی شفا در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد:دوشنبه هفته جاری نیز سه هزار بسته دیگر بهداشتی و غذایی در سطح مناطق کم برخوردار کلانشهر اهواز توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و کمک به رفع نیازهای مردم، اقدامات موثری برای تهیه ماسک ، مواد ضدعفونی و تامین بسته‌های غذایی صورت گرفته و قرارگاه جهادی شفا متشکل از تمامی رده‌های سپاه و بسیج به صورت شبانه روزی پای کار هستند.

وی افزود: در بخش ضد عفونی معابر و اماکن عمومی نیز همچنان تلاش‌ها ادامه دارد؛ روز جمعه ۱۵ فروردین نیز در یک رزمایش بزرگ، تمامی سطح شهر بهبهان توسط نیروهای بسیج ضدعفونی شد و این اقدام در سایر شهرستان‌ها نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: همچنین در زمینه تولید ماسک و تهیه لباس برای پرستاران و پزشکان تلاشگر ، کارگاه‌های سپاه روزانه یک هزار دست لباس برای پرستاران تهیه می‌کنند و این حرکت بسیار موثری در کمک به جامعه پزشکی است.

وی گفت: تولید ماسک از اقداماتی است که از هفته‌های گذشته توسط گروه‌های جهادی در خوزستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در کارگاه‌های خوزستان تولید، و بسته‌های بهداشتی برای ضد عفونی نیز تهیه و بین مردم و یا استفاده در معابر عمومی توزیع و استفاده شده است.

وی گفت: توزیع چهار هزار بسته غذایی نیز در هفته گذشته از دیگر اقداماتی بود که توسط سپاه ولیعصر خوزستان (عج) و قرارگاه جهادی شفا انجام شد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: همچنین روز دوشنبه ۲ هزار بسته غذایی و یک هزار بسته بهداشتی دیگر در بین مردم مناطق محروم شهرستان اهواز توزیع می‌شود.

وی گفت: راه‌اندازی نقاهتگاه برای بستری مبتلایان در خوزستان در دستور کار قرار گرفته و در صورت نیاز بر ظرفیت این فضاها افزوده می شود؛ تاکنون بیش از ۷۰۰ تخت نقاهتگاهی آماده شده و در روزهای آینده بر این تعداد افزوده خواهد شد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور افزود: سپاه خوزستان در کنار مجموعه دولت، بهداشت و درمان و مردم است تا این ویروس هرچه زودتر از بین برده شود.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار