تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۹۹۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خودروهای سواری اجازه ورود و خروج از هندیجان را ندارند
  فرماندار هندیجان با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد ویژه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ، اظهار داشت: ورود و خروج خودروهای سواری از این شهرستان ممنوع است.

علی بویری با تاکید بر اینکه این تصمیم برابر دستور ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا و مصوبه شورای تامین شهرستان هندیجان اتخاذ شده است، اظهارداشت: برای مقابله با ویروس کرونا مردم در روز طبیعت از منازل خارج نشوند.

وی ادامه داد: اعمال محدودیت های ترددی در راستای حفظ سلامت شهروندان است تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا پیشگیری شود.

فرماندار هندیجان در خصوص جزییات محدودیت های ترددی از امشب تا فردا در این شهرستان  اظهارداشت: با ایجاد ایست بازرسی مسیر رفت و برگشت از سمت بندر ماهشهر به هندیجان واقع در سه راهی ده‌مولا مسدود شد و اجازه تردد به خودروها داده نمی شود.

وی افزود: در سه راهی سویره مسیر ورودی و خروجی به سمت امیدیه نیز مسدود شده و مسیرهای غوله، روستای غرابی و امام‌زاده میرنعمان نیز مسدود شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان هندیجان با اشاره به اعمال محدودیت تردد از ورودی استان بوشهر به سمت خوزستان از مسیر جاده بدر به روستاهای بخش مرکزی هندیجان، ادامه داد: علاوه بر این مسیرهای دسترسی به بنادر سجافی و بحرکان مسدود و اجازه هیچ ترددی داده نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همه مسیرهای دسترسی به شهر هندیجان از سمت دیگر شهرهای توابع این شهرستان مسدود شده، تصریح کرد: بر همین اساس تردد از تمامی خروجی و ورودی های هندیجان ممنوع اعلام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تردد، جرایم سنگینی تعیین شده است.

بویری از جمله این جرایم را توقیف خودروهای متخلف به مدت یکماه و اعمال جریمه پنج میلیون ریالی عنوان کرد.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بر محدودیت های اعمال شده بر عهده نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان است و در این رابطه هیچگونه کوتاهی و تعللی صورت نمی گیرد.

بویری تاکید کرد: از مردم درخواست داریم از ترددهای غیرضروری در شهرها و روستاها خودداری کنند تا شاهد سلامتی شهروندان و شکسته شدن چرخه انتقال این ویروس در استان و کشور باشیم.

بر اساس این گزارش، محدودیت های اعمال شده ویژه روز طبیعت(۱۳ فروردین) از بعد از ظهر امروز آغاز و تا فردا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار