تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۹۹۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسیرهای ورودی و خروجی ایذه مسدود شدند
  فرماندار ایذه گفت: عملیات مسدود کردن محورهای اصلی و فرعی شهرستان ایذه که از عصر دوشنبه آغاز شده بود صبح امروز به پایان رسید.

حسین لامی‌زاده اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ لازم برای حفظ سلامت مردم انجام شده و مسیر منتهی به تمام نقاط گردشگری و تفرجگاه‌های شهرستان ایذه مسدود شده‌است.

وی با بیان اینکه در روز ۱۳ فروردین به دلیل اجتماع مردم احتمال شیوع ویروس کرونا بالاست گفت: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از تردد آنها طرح فاصله گذاری اجتماعی در دست اجرا است و تمام توان برای سلامت مردم ایذه به کار گرفته شده است.

فرماندار ایذه از ممنوعیت تردد خودروها در خیابان‌های شهر ایذه اطلاع داد و افزود: خودروهایی که در روز ۱۳ فروردین در خیابان های شهر تردد کنند پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

لامی زاده تاکید کرد: اگر شخصی به بیرون از شهر رفته باشد و یا از روستاهای اطراف به درون شهر آمده باشد تا پایان این ممنوعیت حق بازگشت نخواهد داشت.

وی از برخورد با مدیران و کارمندانی که روز ۱۳ فروردین از خانه‌هایشان خارج می‌شوند خبر داد و تصریح کرد: کارمندان روز ۱۳ فروردین باید در خانه بمانند و با کسانی که خلاف این کار را انجام دهند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و مدیرانی که از این دستور سرباز بزنند نیز پس از شناسایی و بررسی تخلفات به دادگستری و شورای بررسی تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

فرماندار ایذه مردم‌ را به ماندن در خانه‌ها دعوت کرد و اظهار داشت:  از مردم درخواست می شود با ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار