تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۹۹۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آذری: طرح‌های قرون وسطایی را برای خودتان نگه دارید
 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نسبت به برخی اظهارنظرها درخصوص چگونگی اتمام لیگ برتر فوتبال کشور واکنش نشان داد و این نقطه نظرات را غیرحرفه‌ای دانست.

 سعید آذری در واکنش به برخی اظهارنظرها نسبت به چگونگی پایان دادن به فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است:

"این روزها که کرونا امان مردم را بریده است و کمتر فرصت می شود راجع به فوتبال آن هم در آینده صحبت کنیم، برخی اخبار را می شنوم و از برخی از این اظهار نظرها که بعضاً از دانشمندان ناراضی فوتبال شنیده می شود، تعجب می کنم.

پنج تیم اول جدول را جایی جمع کنیم تا مسابقه بدهند و مقام‌های لیگ را مشخص کنیم؛ این یکی از پیشنهادات امروز است و به جز یک دل خنده سیر، هیچ عکس‌العملی نمی‌توان نسبت به آن نشان داد. تیم ششم جدول با یک بازی کمتر در رقابت بوده و حتی تیم هفتم جدول هم برای بالانشینی هنوز شانس دارد. ۱۰ بازی مانده و ۳۰ امتیاز.

آقایان حداقل صحبت نکنید، هنرتان را مردم متوجه شدند، از زیر بار مسئولیت که فرار کردید. پس تزهای جدیدتان را دیگر نگه دارید، برای مدیریت دوره بعد.

مگر می شود حقوق تیم فولاد خوزستان حراج شود؟ نگه دارید این طرح های قرون وسطایی را برای خودتان. اگر مردم این گونه که پیش می رود، باز هم قربانی کرونا باشند، شما باز هم دنبال جایگاه برای خودتان هستید؟ "گر حکم کنند که مست گیرند، در شهر هر آنکه هست گیرند"

فولاد نمی‌گذارد سلامت مردم فدای فوتبال شود ولی اگر مقرر شود فوتبالی باشد، فولاد مانند پلنگی چالاک آماده مبارزه است و نمی‌گذارد حقوق هوادارانش تضییع شود. ارائه نقطه نظرات غیرحرفه‌ای، بیشتر آن چه را که در چنته داریم رو می کند."

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار