تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۹۸۹۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سازمان آب‌وبرق خوزستان به تعهد خود در احداث سیل‌بند در خرمشهر عمل کند
 نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان آب‌وبرق خوزستان به تعهد خود در خصوص ساحل‌سازی روستای ام‌نوشه غرب کارون خرمشهر به منظور پیشگیری از وقوع سیل در این شهرستان عمل کند.

 عبداله سامری روز دوشنبه در نشست خبری،  بیان کرد: سازمان آب و برق خوزستان پس از سیل ۹۸ متعهد به لایروبی قسمتی از رودخانه کارون در خرمشهر و ساحل‌سازی منطقه بحرانی روستای ام‌نوشه شد که تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

وی افزود:روستاهای منیخ، حفار، مشارع، ام‌نوشه و دیگر روستاهای غرب کارون نیاز به تقویت سیل‌بندهای خود دارند.

وی در ادامه با انتقاد از به گفته وی موافقت نکردن استاندار خوزستان از قرنطینه شهرهای این استان گفت: اگر در ساعات اولیه شیوع ویروس کرونا، خوزستان و شهرهای دیگر این استان قرنطینه می‌شد الان خرمشهر رتبه اول کرونا را در استان نداشت و امروز لازم به تعطیلی بازارها و بیکار شدن مردم این شهر نبود.

سامری با ناچیز خواندن بسته حمایتی اعلام شده از سوی دولت برای سه میلیون نفر در کشور بیان کرد: دولت باید بسته حمایتی را برای بیشتر اقشار جامعه اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در شرایط بحرانی که تمامی بازارها تعطیل و بیشتر افراد جامعه بیکار شدند لازم است دولت از آنها حمایت کند.

تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا تا روز دوشنبه در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به ۱۳۶ نفر رسید.

تاکنون ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد سه نفر از اهالی آبادان، هشت نفر خرمشهر و ۲ نفر شادگان هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار