تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۹۸۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارایه خدمات به کشاورزان شمال خوزستان در تعطیلات ادامه دارد
 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان گفت: تامین آب محصولات زمستانه و بهاره شبکه‌های آبیاری دز و کرخه شمالی با وجود تعطیلات همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان، یعقوب کرمی افزود: در شرایط ویژه مقابله با کرونا، بخش عمده‌ای از فعالیت کارکنان این شرکت به‌صورت دورکاری انجام می شود ولی روند ارایه خدمات در بخش های عملیاتی همچنان به صورت حضور در محل کار ارایه می‌شود.
وی از ادامه عملیات تامین، انتقال و توزیع آب کشاورزی و آشامیدنی در شبکه آبیاری کرخه شمالی و نیز بهره‌برداری و توزیع آب در مناطق غرب، شرق و سبیلی در شبکه آبیاری دز خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماسک و دستکش بین کارکنان بهره‌برداری توزیع شده و بر رعایت فاصله اجتماعی به هنگام ارایه خدمات به کشاورزان تاکید شده است.
به گفته وی به دلیل ضرورت خدمت‌رسانی بی وقفه به کشاورزان شمال خوزستان، علاوه بر متصدیان توزیع آب، کارکنان سدهای زیرپوشش و ایستگاه‌های پمپاژ، حراست و حریم بانی نیز به صورت نوبت کاری، وظایف خود را انجام می‌دهند.
شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان شامل دز و کرخه شمالی  بیش از ۱۸هزار مشترک دارد که در دو فصل زراعی تابستان و زمستان با شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان قرارداد آب می‌بندند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار