تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۹۸۹۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس‌جمهور: امیدوارم در سال ۹۹ به خوزستان سفر کنم
  رئیس جمهور خطاب به مردم خوزستان گفت: امیدوارم شرایط از نظر ویروس کرونا، عادی و معمولی شود و ما نیز بتوانیم به خدمت مردم خونگرم استان خوزستان برسیم و طرح‌های مهم پیش رو در سال ۹۹ را افتتاح کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار خوزستان که امروز ۱۱ فروردین انجام شد، اظهار کرد: از همه فعالان استان و کادر درمانی تشکر و سپاسگزاری می‌کنم. مردم عزیز استان خوزستان همیشه در شرایط سخت کشور چه در زمان دفاع مقدس و چه در دوران ساختن کشور در خط مقدم مبارزه بودند و امروز نیز بار سنگین امنیت غذایی کشور، انرژی، بسیاری از بخش‌های صنعتی و خدمات کشور را استان خوزستان بر عهده دارند. همچنین خوزستان بندرگاه های بزرگ و جاده های اصلی دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امیدواریم سال جدید سال پر از موفقیت برای همه مردم ایران و خوزستان باشد و برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شرایط از نظر این ویروس، عادی و معمولی شود و ما نیز بتوانیم به خدمت مردم خونگرم استان خوزستان برسیم و طرح‌های مهم پیش رو در سال ۹۹ را افتتاح کنیم.

رئیس جمهور بیان کرد: از همه سپاسگزارم. مدیران کشوری و استانی و به ویژه بخش های بهداشت و درمان کارهای بزرگی را انجام می‌دهند. همچنین برای تولید کشور و تامین نیازهای مردم کشور؛ بندرها، جاده ها و حمل و نقل، کشاورزان و صنعتگران کار بسیار بزرگی انجام می دهند و به همه آنها خسته نباشید می گوییم و آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار